ثبت نام آنلاین در پاویون محصولات دانش بنیان ایران در نمایشگاههای بین المللی آغاز شد.

کریدور خدمات صادرات محصولات دانش‌بنیان در راستای حمایت‌های خود از شرکت‌های دانش‌بنیان از حضور این شرکت‌ها در نمایشگاه‌های بین المللی حمایت می‌کند و بر همین اساس، ۷۰ درصد از هزینه‌های غرفه‌سازی و اجاره فضای نمایشگاهی از منابع معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و از طریق کریدور صادرات به شرکت‌های دارای شرایط پرداخت می‌گردد.

به منظور برنامه‌ریزی بهتر جهت برگزاری پاویون محصولات دانش‌بنیان ایران در نمایشگاه‌های بین‌المللی خارج از ایران از کلیه شرکتهای دانش‌بنیانی که حضور در نمایشگاه‌های بین المللی خارج از ایران را در برنامه صادراتی خود دارند دعوت می‌شود نسبت به ثبت نام اولیه در پاویون ایران اقدام کنند.

شرکتهای دانش بنیان علاقمند به حضور در این پاویون‌ها می‌توانند به سایت کریدورصادرات مراجعه کنند و پاویون مورد نظر خود را در هریک از حوزه‌های داروهای پیشرفته، تجهیزات پزشکی، زیست فناوری، نفت و گاز و هوافضا انتخاب و برای حضوردر نمایشگاه مربوطه ثبت نام کنند.

 با توجه به اینکه فضای مورد نیاز برای پاویون در نمایشگاه‌ها بر اساس این ثبت نام و متراژ درخواستی شرکت‌ها تهیه می‌شود ضروری تنها شرکتهایی اقدام به ثبت نام کنند که برنامه قطعی برای حضور در نمایشگاه دارند.

لازم به ذکر است در صورتی که شرکت پس از ثبت نام در این سایت تغییر برنامه داده و از حضور در پاویون انصراف دهد از حضور در پاویون بعدی حوزه خود نیز محروم خواهد شد.

برآورد کریدور صادرات از هزینه شرکتهای دانش بنیان بر مبنای متراژ درخواستی بوده و به ازای هر ۹ متر بسته به نمایشگاه بین ۹۰ تا ۱۲۰ میلیون ریال خواهد بود که این مبلغ پس از محاسبه سهم حمایتی بوده و توسط شرکت قابل پرداخت است..

گفتنی است، بر مبنای دستورالعمل حمایتی کریدور صادرات، پرداخت هزینه‌های اقامتی نظیر بلیط و هتل بر عهده خود شرکت بوده و کریدور حمایتی از این موارد ندارد. اما کریدور به میزان ۷۰ درصد از هزینه‌های حمل و نقل تجهیزات نمایشگاهی را بر مبنای دستورالعمل حمایتی مورد حمایت قرار می‌دهد.