در راستای پاسخگویی سریعتر به شرکتهای دانش بنیان سوالات متداول ثبت شده در پیشخوان مشاوره گردآوری می شود


در راستای دستیابی
پاسخگویی هرچه سریعتربه پرسش های  شرکتهای
دانش بنیان،سوالات متداول پیشخوان مشاوره در ایستگاه‌های مشاوره مدیریت، حقوقی، بیمه
تامین اجتماعی، مالیاتی و گمرک تدوین و جمع آوری شد.

به گزارش روابط
عمومی کریدور خدمات فناوری، پیشخوان مشاوره موسسه خدمات توسعه فناوری تا بازار به منظور
شناسایی، دسته بندی و پاسخگویی هر چه سریعتر به درخواست‌های مشاوره ثبت شده از سوی
شرکت‌های نانویی و دانش‌بنیان اقدام به جمع‌آوری، تدوین و پاسخ‌گویی به سوالات متداول
مشاوره‌های کسب و کار نموده‌است.

با توجه به حمایت‌های
موسسه از برگزاری جلسات مشاوره برای شرکت‌های نانویی و دانش‌بنیان براساس آیین‌نامه‌های
مصوب، این سوالات در 5 ایستگاه مشاوره مدیریت، حقوقی، بیمه تامین‌اجتماعی، مالیاتی
و گمرک در حال تدوین است.

سوالات متداول دراین
5 ایستگاه براساس مسائل مطرح شده در فرم
های درخواست مشاوره
از ابتدای پاییز تا بهمن ماه 95 طراحی گردیده و پاسخگویی به این سوالات توسط اساتید
مجرب و متخصصین هر حوزه به صورت اجرایی و ملموس برای متقاضیان انجام خواهد شد.

قابل ذکر است که این
سوالات به همراه پاسخنامه اجرایی تا پایان بهمن ماه 95 از طریق پایگاه اینترنتی موسسه
(
tmsc.ir) منتشر
می‌شود و برای عموم متقاضیان قابل دسترسی خواهد بود.

همچنین رصد درخواست‌های
مشاوره و شناسایی سوالات متداول که در آینده در جلسات مشاوره مطرح شوند نیز در دستور
کار قرار دارد و به لیست اولیه اضافه خواهد شد.