در راستای حمایت از تجاری سازی شرکتهای دانش بنیان هزینه تبلیغات خود را از کریدور خدمات فناوری دریافت می کنند

 

 

کریدور خدمات فناوری تا بازار80 درصد از هزینه‌های طراحی و تهیه اقلام تبلیغاتی شامل کاتالوگ، بروشور، CD تبلیغاتی، ست اداری، تیزر تبلیغاتی  شرکتهای دانش بنیان و نانویی را پرداخت می کند.

 

به گزارش روابط عمومی کریدور خدمات فناوری تا بازار، در راستای معرفی توانمندی‌های شرکت‌های دانش بنیان و حمایت از توسعه بازار و بازاریابی محصولات حوزه فناوری نانو،حمایت از تولید و تهیه اقلام تبلیغاتی برای شرکت های دانش بنیان و نانویی در دستور کار واحد تجاری سازی قرار گرفت.

 

شرکتهای متقاضی استفاده از این خدمات باید قبل از چاپ و آماده سازی نهایی اقلام تبلیغاتی، نمونه‌ی اولیه از طرح آماده شده را برای کریدورارسال کنند و همراه با دریافت تاییدیه و یا اصلاحیه از طریق مشاوران طراحی موسسه بر مبنای شاخص‌های ارزیابی در این آیین‌نامه، اقدام به چاپ و یا آماده سازی نهایی کنند.

 

 

 

کارشناسان کریدور اقلام تبلیغاتی تهیه شده را از نظر ظاهرو گرافیک با در نظر گرفتن شاخص هایی از قبیل تصاویر با وضوح بالا، عکاسی صنعتی، فونت خوانا، سایز فونت متن ها، حجم متناسب بسته تبلیغاتی، کلیات طراحی از قبیل رنگ بندی و المان، متریال مناسب و سایز متناسب جهت حمل مورد ارزیابی و امتیاز دهی قرار میدهند.

 

همچنین در بخش محتوا شاخص هایی از قبیل چگونگی معرفی و تاریخچه شرکت ،ارائه امتیازات، مجوزها و استانداردها، امکانات تماس ،هدف گیری درست مخاطب، متن ساده و قابل فهم ،دید مقایسه ای در متن و ترکیب مناسب متن و تصاویربرای گرفتن حداکثر امتیاز مد نظر کارشناسان کریدور است.

 

چنانچه شرکتی در ارزیابی و سطح بندی کارشناسان نمره ای بین 8 تا 10 را اخذ کند، می تواند 80 درصدهزینه های طراحی و چاپ اقلام تبلیغاتی از قبیل کاتالوگ، بروشور، ست اداری، لیبل، لوح فشرده و… را تا سقف  40،000،000 ریال و 80 درصد هزینه تهیه تیزر تبلیغاتی را تا سقف 40،000،000  ریال را به عنوان حمایت از کریدورخدمات فناوری دریافت کند.

 

 

در صورتیکه نمره ارزیابی برای هرگونه اقلام تبلیغاتی کمتر از 4 باشد، هیچ گونه سهم حمایتی در این زمینه به شرکت متقاضی تعلق نخواهد گرفت.

 

 

ارائه فاکتور رسمی، تصویر قرارداد امضا شده و مستندات پرداختی از سوی شرکت به منظور اخذ حمایت‌های ذکر شده الزامی است.