حمایت کریدور در ارائه خدمات مشاوره بیمه‌تامین‌اجتماعی، مالیاتی و حقوقی برای شرکت‌های نانویی و دانش‌بنیان نجات بخش بوده است.

در پی درخواست‌های مکرر شرکت‌های فعال در حوزه فناوری به منظور بهره‌مندی از خدمات و حمایت‌ها در حوزه هیات‌های حل اختلاف مالیاتی و بیمه تامین اجتماعی، موسسه خدمات توسعه فناوری تا بازار ایرانیان (کریدور) در کنار ارائه خدمات مشاوره حقوقی این امکان را مهیا نمود تا کلیه شرکت‌های دانش‌بنیان و نانویی که در زمینه مالیاتی و بیمه تامین اجتماعی به مشکل برمی‌خورند بتوانند از بسته خدمات ویژه‌ای استفاده نمایند.
با توجه به نیاز شرکت‌ها و تجمیع نظرات مشاوران، خدمات و حمایت‌های مربوط به جرائم مالیاتی و بیمه تامین اجتماعی که در سال 96 به سبد خدماتی کریدور اضافه گردید شامل موارد زیر می‌باشد:
  • جلسه مشاوره حضوری و ارائه راهکارهای مالیاتی و بیمه تامین اجتماعی
  • مطالعه پرونده و بررسی مدارک و مستندات هر شرکت و ارائه گزارش از وضعیت مالی شرکت
  • تنظیم لایحه برای کاهش و یا بخشش جرایم مالیاتی و بیمه تامین اجتماعی
  • حضور در هیات‌های حل اختلاف در صورت لزوم و با توجه به شرایط پرونده ارجاع شده به سازمان امور مالیاتی و یا سازمان بیمه تامین اجتماعی
از زمان آغاز ارائه خدمات در زمینه هیات‌های حل اختلاف بیمه‌ای و مالیاتی تا دی ماه 96 تعداد 37 شرکت از این خدمات استفاده کردند که میزان حق بیمه و مالیاتی به همراه جرایم تعلق گرفته به این شرکت‌ها معادل 72،901،000،000 ریال بوده است که از طریق مشاوران و کارگزاران پیشخوان مشاوره کریدور منجر به بخشش جرایم به میزان 58،734،000،000 ریال گردید. قابل ذکر است که تعداد 8 پرونده مالیاتی و بیمه تامین اجتماعی با میزان جریمه کلی 5،610،000،000 ریال نیز در حال پیگیری و تنظیم لایحه توسط مشاوران کریدور می‌باشد. 
همچنین گفتنی است که از بین 33 مورد درخواست مشاوره حقوقی که به منظور ویرایش و تدوین قراردادها (مالکیت فکری، شراکت، فروش، اعطای نمایندگی و …) به کریدور ارجاع شده‌است، 18 پرونده به توافق نهایی و امضای طرفین رسیده است و تعداد 7 مورد نیز در حال تنظیم قرارداد می‌باشد.