راه اندازی پیشخوان مشاوره توسعه فنی محصولات در حوزه تجهیزات نفت، گاز و پتروشیمی

راه اندازی پیشخوان مشاوره توسعه فنی محصولات در حوزه تجهیزات نفت، گاز و پتروشیمی

کسب و کارهای موفق به منظور پیشبرد اهداف فنی و تخصصی خود، دستیابی به جایگاه مورد نظرشان در بازار و به روزرسانی دستاوردهای فنی، نیازمند بهره‌گیری از توان فنی و تخصصی تیم‌های مشاور هستند تا علاوه بر عبور از گلوگاه ها و چالش های تخصصی، با مشاوره به کمک افراد کارآزموده و با تجربه، توان فنی و تخصصی نیروهای خود را افزایش دهند.

ازاین رو، مرکز شرکت ها و مؤسسات دانش بنیان با هدف توانمندسازی شرکت ها اقدام به ارائه خدمات مشاوره فنی در حوزه تجهیزات نفت، گاز و پتروشیمی نموده است.
بر این اساس مشاوره «توسعه فنی محصولات در حوزه تجهیزات نفت، گاز و پتروشیمی» در زمینه روتور دینامیک، تحلیل سیالاتی و ایرودینامیک گازها ی تراکم‌پذیر، تحلیل سیالاتی سیالات تراکم ناپذیر، تحلیل سازه ای شامل تنش،خستگی،خزش، ریخته گری سوپر آلیاژها و ریخته گری دقیق، جوش، استخراج پروسیجر کنترل کیفی، ساخت و تهیه تست بنچ و تلرانس گذاری به شرکت‌های متقاضی ارائه می گردد.
مشاوره در سرفصل های بالا به کمک مشاوران خبره و متخصصان همکارِ مرکز شرکت ها و مؤسسات دانش بنیان ارائه می شود. استفاده از این خدمت برای تمامی شرکت های دانش بنیان به صورت رایگان بوده و برای دریافت خدمات مشاوره فنی می توانند به سامانه bizservices.ir مراجعه کرده و درخواست خود را ذیل عنوان “پیشخوان مشاوره توسعه فنی تجهیزات نفت، گاز و پتروشیمی” ثبت کنند.
گفتنی است پیش از این مرکز شرکت ها و موسسات دانش بنیان خدمات مشاوره تخصصی کسب و کار را در 36 سرفصل برای شرکت های دانش بنیان فعال نموده است که اطلاعات بیشتر در این زمینه در سامانه Bizservices.ir به تفصیل آمده است.

 

راهنمای تصویری ثبت درخواست مشاوره درحوزه نفت وگاز و پتروشیمی