راه اندازی پیشخوان مشاوره ” توسعه فنی محصولات در حوزه مواد پیشرفته”

راه اندازی پیشخوان مشاوره ” توسعه فنی محصولات در حوزه مواد پیشرفته”

با توجه به سیاست ها و برنامه های توسعه صنعتی در کشور، لزوم پرداختن به مواد پیشرفته و قدم برداشتن در مسیر بهبود کیفیت مواد سازنده ی محصولات صنعتی بیش از پیش احساس می شود. موادی با خواص بهبود یافته و ویژگی های فراگیر که علاوه بر افزایش کارایی، مزیت های رقابتی ارزشمندی را نیز در محصولات ایجاد می کنند.
مدیران و صاحبان بنگاه های صنعتی موفق، به جهت عقب نماندن از این موج توسعه و ایجاد مزیت های رقابتی بهتر برای محصولاتشان، به دنبال پویایی و تحقیق و توسعه همیشگی بنگاه های خود هستند. آنان در این مسیر دچار ابهامات متعددی می شوند و برای پیشبرد اهدافشان بدنبال راه حل مناسب، سریع و کم هزینه اند. کمک گرفتن از مشاوران حرفه ای یکی از این راه حل هاست…
این مشاوران با استفاده از بینش و مهارتی که در تجزیه و تحلیل مشکلات و ارائه روش ها و راهکارها دارند می توانند موجب رشد و افزایش توانمندی شرکت ها در عرصه های مختلف گردند.

ازاین رو، مرکز شرکت ها و مؤسسات دانش بنیان با هدف توانمندسازی شرکت ها اقدام به ارائه خدمات مشاوره فنی در حوزه “مواد پیشرفته” در سرفصل های نانوفناوری، متالورژی استخراجی، متالورژی صنعتی (انتخاب مواد، ریخته‌گری، جوشکاری، شکل‌دهی و حفاظت مواد و خوردگی) و سرامیک نموده است.

مشاوره در سرفصل های بالا به کمک مشاوران خبره و متخصصان همکارِ مرکز شرکت ها و مؤسسات دانش بنیان ارائه می شود. استفاده از این خدمت برای تمامی شرکت های دانش بنیان به صورت رایگان بوده و برای دریافت خدمات مشاوره فنی می توانند به سامانه bizservices.ir مراجعه کرده و درخواست خود را ذیل عنوان “پیشخوان مشاوره توسعه فنی محصولات در حوزه مواد پیشرفته ” ثبت کنند.