رویداد شتاب فن آوریهای نوین در حوزه تولید چینی استخوانی

‌مرکز نوآوری مرکز علمی و کاربردی مجتمع تولیدی چینی مقصود در راستای توسعه ارتباط دانشگاه‌ها و مراکز نوآور با جامعه و صنعت با همکاری معاونت علمی ریاست جمهوری و انجمن سرامیک ایران با پشتیبانی مالی شرکت چینی استخوانی سارگل شرق اقدام به برگزاری رویدادی با عنوان ” رویداد شتاب فن آوریهای نوین در حوزه تولید چینی استخوانی ” همزمان با هفته پژوهش نموده است. مرکز نوآوری قصد دارد در راستای تقویت ارتباط با بخش­های مختلف جامعه و صنعت و در راستای بهره گیری از ظرفیت فرهیختگان جامعه در ارائه ایده‌ها و راهکارهای نو و برقراری ارتباط موثر میان مراکز علمی و ایده پردازان و جامعه، همزمان با برگزاری هفته پژوهش و فناوری سال 1400 اقدام به برگزاری رویداد شتاب فن آوریهای نوین در حوزه تولید چینی استخوانی نماید. ایده‌های نوین و برگزیده در این رویداد می­تواند در جهت بهبود همکاری بین این مرکز علمی و مراکز اجرایی موثر واقع شده و ایده های برتر بنا به فراخور امکانات و زیرساخت‌های موجود، در دستور کار گروه کارخانجات مقصود در جهت اجرایی شدن قرار خواهند گرفت.

مراحل رویداد :

ابتدا شرکت‌کنندگان محترم خلاصه ایده خود را در این فرم وارد می‌نمایند. پس از بررسی و داوری اولیه، از ایده‌‌های منتخب جهت شرکت در رویداد دعوت بعمل خواهد آمد. در روز برگزاری رویداد، ایده‌­ها با حضور علاقه مندان و ایده پردازان تکمیل و توسط هیات داوران مورد ارزیابی قرار می­گیرد. در نهایت از ایده‌­های برتر تقدیر بعمل آمده و تا حد امکان برای اجرایی‌سازی این ایده ها برنامه‌ریزی خواهد گردید.

ایده های برتر می توانند در مرکز نوآوری مرکز علمی و کاربردی مجتمع تولیدی چینی مقصود هسته های فناور سرامیک مورد حمایت تشکیل داده و طرح خلاقانه خود را از ایده به محصول تبدیل کنند.

نحوه ارسال فرم:

افراد حقیقی و حقوقی: پس از کامل‌نمودن تمام اطلاعات درخواست‌شده، با مراجعه به سایت مرکز علمی و کاربردی مجتمع تولیدی چینی مقصود (www.maghsouduniversity.ir ) فرم را در قالب فایل PDF از طریق سامانه ثبت‌نام و ارسال فرم‌ها به دبیرخانه رویداد شتاب در فن آوریهای نوین در حوزه تولید چینی استخوانی ارسال کنند.

 

تلفن تماس دبیرخانه: 35151222 -051

پست الکترونیک: startup@maghsouduniversity.ir  

 

نحوه اعلام نتیجه:

پس از تکمیل فرم ایده توسط افراد حقیقی و حقوقی، کد ثبت ایده بر روی ایمیل اعلام شده در فرم ارسال خواهد شد و نتایج داروی ایده ها براساس کد بر روی سایت رویداد و ایمیل ارسالی اعلام خواهد شد.

جهت دانلود فرم ایده اینجا کلیک کنید