فراخوان جایزه طراحی ایران، ویژه برترین طراحی تجهیزات و مواد آزمایشگاهی

مرکز طراحی ایران با همکاری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و همزمان با برگزاری نمایشگاه ایران ساخت برگزار می­کند:

 

 

این جایزه به منظور ارزیابی و اعلام برترین تجهیزات و مواد آزمایشگاهی در حوزه ­های ذیل برگزار می­ گردد:

  • برترین طراحی تجهیزات
  • برترین طراحی خدمات
  • برترین طراحی بسته‌بندی

کلیه شرکت­ های حاضر در نهمین نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ایران ساخت می­ توانند در این رقابت شرکت نمایند.

دکتر اسدی فرد دبیر نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ایران درخصوص این جایزه و حمایت‌های مرکز طراحی ایران از شرکت‌های حاضر در نمایشگاه اعلام کرد:

این جایزه به منظور ارزیابی و اعلام برترین تجهیزات و مواد آزمایشگاهی در حوزه‌­های برترین طراحی تجهیزات، بسته‌بندی و خدمات برگزار می شود و کلیه شرکت‌­های حاضر در نهمین نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ایران ساخت می ­توانند در این رقابت شرکت نمایند.

وی در ادامه افزود: فرآیند طراحی صنعتی در توسعه بازار شرکت‌های تولید کننده تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی، بویژه توسعه بازارهای صادراتی آنان نقش مهمی ایفا می کند. اندک محصولاتی با فناوری پیشرفته و بدون داشتن طراحی صنعتی مناسب در این حوزه، می توانند مورد استقبال مشتریان قرار گیرند. بدین منظور معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری حمایت ها و تسهیلات متنوعی را برای ارتقا و بهبود فرآیند طراحی صنعتی شرکت‌های دانش بنیان درنظر گرفته است. برخی حمایت ها شامل موارد ذیل می باشد:

  • حمایت بلاعوض ۳۰۰ میلون ریالی از فرآیند طراحی صنعتی و بسته بندی 
  • حمایت از خدمات نمونه سازی و پرینت ۳ بعدی تا سقف ۱.۵ میلیارد ریال
  • اعطای تسهیلات کم بهره تا سقف ۳ میلیارد ریالی از فرآیند طراحی صنعتی ویژه شرکت‌های حاضر در نمایشگاه
  • معرفی طراحان برجسته کشور به شرکت ها و نظارت بر فعالیت آنها
  • ارائه مشاوره رایگان طراحی صنعتی در نمایشگاه

دکتر اسدی فرد، رئیس مرکز شرکت‌های دانش‌بنیان در ادامه به معرفی مختصری از مرکز طراحی ایران پرداخت. مرکز طراحی ایران با هدف ترویج اهمیت طراحی صنعتی، افزایش استفاده از  طراحی در توسعه محصولات دانش‌بنیان، ایجاد شبکه‌ی طراحان ایرانی و ارتقای سطح صنعت طراحی ایران شکل گرفته است. وی افزود موضوع حمایت از طراحی صنعتی در شرکت‌های دانش‌بنیان و شرکت های نانویی سابقه ای بیش از ۱۰ سال را دارا می باشد، که امید است با توسعه مرکز طراحی ایران و برنامه های جدید این مرکز، شاهد توسعه محصولات و تجهیزات جدید برای ارائه در بازارهای جهانی باشیم.

متقاضیان شرکت در این رقابت می ­توانند جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به صفحه جایزه در سایت مرکز طراحی ایران مراجعه نمایند.­

 

جهت ثبت نام در جایزه طراحی ایران کلیک کنید

 

شماره تماس دبیرخانه: ۶۳۱۰۳۴۲۲-۰۲۱ و ۶۳۱۰۳۲۱۴-۰۲۱