وبینار رایگان معرفی حمایت‌های دولتی برای تجاری‌سازی محصولات دانش بنیان

کریدور فناوری تا بازار در تاریخ 28 اردیبهشت 1401 ساعت 15-17وبینار آموزشی استفاده از حمایت‌های دولتی برای شرکت‌های دانش بنیان و نانویی برگزار می‌کند. محمود شکیب کارشناس تجاری‌سازی شرکت‌های دانش بنیان و محمدمهدی اسماعیلی کارشناس تجاری‌سازی شرکت‌های نانویی، در این وبینار نحوه‌ی استفاده از حمایت‌های دولتی ازجمله حمایت‌های معاونت علمی و فناوری و صندوق نوآوری و شکوفایی در مسیر تجاری‌سازی شرکت‌های دانش بنیان و حمایت‌های ستاد فناوری نانو از شرکت‌ها و فناوران این حوزه را بیان می‌کنند.

شرکت‌های دانش بنیان، نانویی، خلاق و آزاد می‌توانند برای شرکت در این وبینار که به صورت رایگان برگزار می‌شود از طریق سامانه ایوند اقدام به ثبت نام کنند. 

 

 

فرآیند تجاری‌سازی یک محصول شامل مراحل: طراحی محصول، مطالعه بازار، اخذ استاندارهای سیستمی و محصولی، ارزیابی و عارضه یابی، حل مشکلات مالیاتی و بیمه و… است، که طی کردن این مراحل، زمان بر و مستلزم صرف هزینه است.

کریدور فناوری تا بازار، که از سال 1389 با هدف کاهش زمان تجاری‌سازی و افزایش نرخ موفقیت شرکت‌های دانش‌بنیان شکل گرفته است، در مراحل مختلف تجاری‌سازی به شرکت‌های دانش بنیان، نانویی، خلاق و آزاد خدمات مشاوره ارائه می‌کند و بخشی از هزنه‌های تجاری‌سازی آن‌ها را با استفاده منابع حمایتی دولتی پوشش می‌دهد. بخش تجاری‌سازی و مشاوره‌ی کسب و کار، از سال 1393 در کریدور شروع به فعالیت کرده که در این 8 سال تعداد 5604 شرکت توانسته‌اند برای تجاری‌سازی محصولاتشان از خدمات و مشاوره‌های کریدور استفاده کنند.

 شرکت‌های دانش بنیان و فناوران متقاضیان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و استفاده از خدمات کریدور فناوری تا بازار به پایگاه اینترنتی کریدور به نشانی www.tmsc.ir مراجعه یا با شماره ی 09057139145 تماس بگیرند.