پتانسیل حضور شرکت های حوزه ی سیم و کابل ایران در بازار 5.5میلیارد دلاری هند

به گزارش مرکز صادرات محصولات فناوری ایران در هند، نمایشگاه Cable and Wire (سیم و کابل) جمعه 30 اردیبهشت ماه به کار خود پایان داد. در این نمایشگاه بیش از 200 شرکت هندی محصولات خود در زمینه‌ی ماشین آلات ساخت انواع سیم و کابل، تولیدات نهایی انواع سیم ها و کابل های صنعتی و کامپاندهای مورد مصرف در این صنعت را به نمایش گذاشتند.

بازدید از این نمایشگاه با پخش زنده‌ی صفحه‌ی اینستاگرامی پایگاه هند کریدور فناوری تا بازار  انجام شد. در این رویداد برخط، مهندس سیدمجتبی قدمگاهی ضمن معرفی شرکت‌ها و محصولات آن‌ها با اشاره به ظرفیت‌های بی‌نظیر بازار هند، از شرکت‌های ایرانی برای حضور در این بازار دعوت کرد. ارزش بازار حوزه سیم و کابل هند تا سال 2025 آینده میلادی به رقم 6 میلیارد دلار خواهد رسید که رشد 6 درصدی نسبت به سال 2021 را در پی دارد.

 

 

مهندس قدمگاهی با اشاره به توانمندی شرکت‌های دانش بنیان ایرانی در حوزه‌ی تولید انواع سیم و کابل و توان رقابتی‌ آن‌ها در سطح بین‌المللی گفت: شرکت های دانش بنیان ایرانی می توانند با دریافت حمایت های دولتی، حضور فعال در بازارهای بین المللی و دریافت مشاوره های حقوقی و بازاریابی مرکز صادرات محصولات فناوری ایران در هند، به موفقیت های بزرگ در عرصه ی بین المللی دست یابند. همچنین این مرکز با حضور دائمی در کشور هند مسیر دستیابی به این هدف را برای شرکت های مستعد، تسهیل می نماید. وی با اشاره به خلأ ترویج توانمندی های ایران در صنعت سیم و کابل از تولید کامپاندهای پلیمری و مواد اولیه مسی و آلمینیومی تا محصولات نهایی شرکت های قدرتمند ایرانی فرصت سرمایه گذاری شرکت‌های ایرانی برای رسیدن به این بازار را حائز اهمیت دانست.

علاقمندان می‌توانند از طریق لینک زیر گزارش لایو بازدید از این نمایشگاه را ملاحظه کنند:

https://www.instagram.com/tv/CdxWGasqO6E/?igshid=YmMyMTA2M2Y