بیش از 82% بخشودگی مالیاتی برای دانش بنیان ها در کریدور فناوری تا بازار

شرکت های دانش بنیان، خلاق و نانویی که از خدمت حل اختلاف مالیاتی توسط مشاوران کریدور فناوری تا بازار استفاده کرده اند، طی 4سال گذشته شامل بیش از 82%بخشودگی مالیاتی شده اند.

جرائم مالیاتی یکی از چالش های رایج بین شرکت هاست که در بعضی موارد ممکن است به خسارات جبران ناپذیر منجر شود. در حالیکه شرکت ها می توانند به راحتی پیش از وقوع اشتباهات ناخواسته و با استفاده از مشاوره های مالیاتی قوی، امور مالی و مالیاتی خود را به بهترین نحو مدیریت کنند. 

میزان جرائم مالیاتی در 4سال گذشته برای شرکت هایی که از خدمت مشاوره مالیاتی کریدور فناوری تا بازار استفاده کرده اند، بیش از 11.3 میلیارد تومان بوده است. طبق گزارش هیات های حل اختلاف مالیات، شرکت ها توانسته اند پس از دریافت خدمت حل اختلاف بین شرکت و اداره مالیات با بررسی پرونده و تنظیم لایحه و موارد کلیدی دیگر به مبلغ 9.3 میلیارد تومان معادل بیش از 82% بخشودگی مالیاتی دست یابند.

 

 

مشاوران مالیاتی کریدور فناوری تا بازار به شروط بخشودگی جرائم شامل: قوانین مربوط به موضوع کسب و کار، تنظیم قرارداد و … مسلط هستند و می توانند با بیشترین تجربه و در کوتاه ترین زمان پرونده مالیاتی را به نتیجه برسانند.

نکته‌ ی مهم و اساسی رایگان بودن خدمات مشاوره ی کریدور فناوری تا بازار برای متقاضیان است و استفاده از این خدمات شامل حمایت های بلاعوض معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری است و بار مالی برای شرکت ها به همراه ندارد.

لازم به ذکر است علاوه بر کلیه شرکت‌های دارای تاییدیه نانومقیاس و دانش بنیان، شرکت های خلاق و نوآور هم می توانند از خدمات مشاوره ی کریدور فناوری تا بازار استفاده کنند. متقاضیان استفاده از این خدمت می توانند علاوه بر سایت کریدور فناوری تا بازار از طریق شماره های زیر با کارشناسان مربوطه در ارتباط باشند:

021-63103213

021-63103216