دریافت تسهیلات شرکت در نمایشگاه تجهیزات پزشکی و بیمارستانی هند

سی امین نمایشگاه MedicalDevice در حوزه تجهیزات پزشکی و بیمارستانی در تاریخ 26 الی 28 شهریور 1401 به مدت 3 روز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی دهلی نو برگزار می‌گردد. بیش از 350 شرکت اروپایی و آسیایی در این نمایشگاه حضور خواهند داشت و پیش بینی بازدید 30000 نفر از اقصی نقاط دنیا بر اعتبار این نمایشگاه می افزاید. با توجه به ظرفیت قابل توجه شرکت های دانش بنیان ایرانی در حوزه ی Medical Device صندوق نوآوری و شکوفاییinif.ir و مرکز تعاملات بین المللی علم و فناوری برای حضور در پاویون این نمایشگاه تسهیلاتی را در نظر گرفته اند.

علاوه بر این پایگاه هند iranhend.com کریدور فناوری تا بازار tmsc.ir با برگزاری نشست‌هایB2B بین شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور ایرانی و شرکت‌های متناظر هندی در پیشبرد هدف صادرات محصولات و دستاوردهای medical device  از شرکت های ایرانی پشتیبانی می کند.

 

 

موضوع کار حوزه های تخصصی مختلف حاضر نمایشگاه:

نمایشگاه تجهیزات پزشکی هند در سی امین دوره ی خود میزبان محصولات و دستاوردهای شرکت های مختلف در حوزه های تخصصی زیر است:

ونتیلاتور،

الکتروسرجری،

تجهیزات و دستگاه های اتاق عمل،

تجهیزات گازهای پزشکی،

تخت های بیمارستانی،

رادیولوژی،

اتوکلاو،

و موارد تخصصی مختلف دیگر …

نحوه دریافت حمایت ها:

متقاضیان دریافت حمایت ها می توانند از لینک tesc.ir شرایط و حمایت‌های توانمندسازی را مشاهده کنند. ثبت نام جهت دریافت حمایت ها از تاریخ 11 تا 20 تیرماه 1401 و از طریق سامانه ی غزال ghazal.inif.ir و وبسایت کریدور صادرات tesc.ir انجام می شود.

مسیر ثبت نام در سامانه غزال به این صورت است:

ورود به سامانه غزال صندوق > وارد کردن نام کاربری و رمز عبور > ثبت درخواست جدید > انتخاب گزینه خدمات توسعه بازار > انتخاب گزینه پاویون نمایشگاه خارجی > انتخاب گزینه پاویون نمایشگاه مدیکال هند> تکمیل اطلاعات درخواستی > ارسال درخواست

لازم به ذکر است با توجه به ظرفیت محدود پاویون تنها ۱۰ شرکت امکان حضور را دارند.

طرح سوالات و درخواست مشاوره :

متقاضیان می توانند جهت مشاوره و ثبت‌نام با شماره تلفن های زیر تماس حاصل نمایند:

 

۰۲۱۶۳۱۰۳۳۱۵

۰۹۱۷۸۵۱۳۵۶۴