61 درصد بخشش جرائم بیمه تامین اجتماعی در کریدور فناوری تا بازار

آیا شرکت شما مشمول جرائم بیمه تامین اجتماعی شده است؟

شرکت هایی که از خدمت هیئت تشخیص مطالبات بیمه تامین اجتماعی، در مورد جرائم بیمه در کریدور فناوری تا بازار استفاده کرده اند، مشمول 61 درصد بخشش شده اند. میزان این جرائم از سال 96 تاکنون بیش از شصت و یک میلیارد ریال و میزان بخشش بیش از سی و هفت میلیارد ریال بوده است.

اکثر شرکت های مخاطب خدمات کریدور فناوری تا بازار در ابتدای مسیر تجاری سازی خود هستند، از این رو ممکن است نسبت به قوانین بیمه و سایر موارد حقوقی بی اطلاع باشند و به صورت ناخواسته شامل جرائم مختلف حقوقی شوند. مثلا جرائم بیمه تامین اجتماعی وقتی اتفاق می افتد که کارفرما لیست حقوق بیمه شدگان و صورت دستمزد آنها را برای سازمان تامین اجتماعی با تاخیر ارسال یا اصلا ارسال نکند.

در راستای کاهش هزینه های ناشی از جرائم بیمه تامین اجتماعی، مشاوران حقوقی کریدور فناوری تا بازار در موارد زیر به کارفرمایان و شرکت ها مشاوره رایگان ارئه می دهند:

  • تهیه لیست بیمه تامین اجتماعی به چه صورت است؟
  • کدام دسته از کارفرمایان شامل بخشودگی جرایم بیمه تامین اجتماعی می شوند؟
  • بخشودگی صد در صدی شامل چه کسانی می شود؟
  • انواع بیمه تامین اجتماعی برای کارمندان و کارگران به چه صورت است؟
  • میزان بهره مندی از بخشودگی بر حسب پرداخت اصل بدهی چگونه محاسبه می شود؟
  • چطور از سوابق خوش حسابی برای بخشش جرائم استفاده کنیم؟

به طور مثال اگر شرکت ها لیست بیمه تامین اجتماعی خود را ارسال نکنند و دچار جرم شوند، یک هیئت 3 تا 4 نفره برای تشخیص مطالبات سازمان بیمه تشکیل می شود که وظیفه ی رسیدگی به شکایات را بر عهده دارد. اعضای این هیئت معمولا از نماینده کارفرما، نماینده وزرات رفاه اجتماعی، نماینده کارگران و یک فرد به انتخاب شورای عالی اجتماعی است. بعد از اعلام رای این هیئت، کارفرمان و سازمان تامین اجتماعی می توانند تا 20 روز درخواست تجدید نظر دهند، سپس رای قطعی صادر می شود. مشاوران حقوقی کریدور فناوری تا بازار با تسلط بر قوانین این حوزه، راهکارهای مفیدی برای این دوره ی تجدیدنظر برای شرکت ها دارند.

متقاضیان دریافت خدمات حقوقی و مشاوره در مورد بیمه تامین اجتماعی می توانند از طریق سایت کریدور فناوری تا بازار درخواست خود را ثبت کنند و یا با شماره های زیر تماس حاصل نمایند:

021-63103213

021-63103216