یکشنبه2مردادماه از نمایشگاه INDIA AMTEX بازدید کنید

مهندس قدمگاهی مدیر پایگاه هند کریدور فناوری تا بازار یکشنبه 2مردادماه در دوازدهمین دوره ی نمایشگاه INDIA AMTEX حاضر می شوند. علاقمندان به تجارت ماشین ابزار و برش فلز می توانند از طریق لایو پایگاه هند کریدور فناوری تا بازار بیننده ی جدیدترین دستاوردهای این حوزه باشند.

AMTEX بزرگترین نمایشگاه شمال هندوستان در صنعت ماشین­ ابزار و برش فلزات است که از سال 2001 شروع بکار کرده و هرساله با گرد هم­آوردن بازیگران این حوزه از هند و سایر کشورها، سبب رونق فرصت های تجاری، آموزشی و شبکه سازی در این زمینه می شود. مجریان نمایشگاه امتکس هند ارتباط نزدیک و به روزی با صنعت گران این حوزه دارند و از این رو نمایشگاه امتکس براساس آخرین نیازها و تغییرات صنعت برگزار می شود.

همچنین برپایی 12 دوره نمایشگاه AMTEX طی سالیان اخیر، سبب ایجاد اعتبار و جایگاه ویژه برای این نمایشگاه بین صنعتگران شده است. علاوه بر این در نمایشگاه 2022 امتکس کنفرانس های صنعتی و برنامه های vip برای خریداران برپا خواهد شد و غرفه­داران، بازدیدکنندگان و تجار در حوزه­های مختلف فلزکاری، برش فلز، شکل دهی فلزات و ابزار می­توانند با استفاده از پلتفرم GoConnect مخاطبان خود را برای جلسات تجاری پیدا کنند.

چرا نمایشگاه AMTEX هند مهم است؟

در سال مالی 2021 ارزش تولید ماشین­آلات هندوستان بیش از 66میلیارد روپیه معادل 838میلیون دلار بوده است. این صنعت از سال 2015 تا سال 2020 پیوسته در حال رشد بوده و کاهش رشد تولیدات اخیر بدلیل پاندمی کرونا اتفاق افتاده است. در نتیجه صنعت ماشین ابزار در هند مهم و قابل توجه است. همچنین به دلیل وابستگی قوی صنایع دیگر به صنعت ماشین ابزار، می توان این صنعت را برای تمام کشورها حیاتی دانست. نمودار زیر ارزش صنعت ماشین ابزار را طی سالیان اخیر در هندوستان نشان می دهد: