-
ورود شرکتهای دانش بنیان به فضای دیجیتال مارکتینگ، راهکاری برای برونرفت از بحرانها
(۱۳۹۹/۰۲/۱۶) -
فراخوان جذب کارگزار طراحی و ایجاد ساختار بازاریابی برای شرکتهای دارای تاییدیه نانومقیاس
(۱۳۹۶/۰۹/۲۵) -
برنامه جامع توسعهی کسب و کارهای دانش بنیان ـ تحقیقات بازار
(۱۳۹۶/۰۳/۰۸) -
در واحد تجاریسازی کریدورانجام شد: بررسی بازار کاربردهای پلاسما در صنایع مختلف
(۱۳۹۵/۱۲/۲۰)واحد توسعه خدمات تجاریسازی موسسه خدمات فناوری تا بازار (کریدور خدمات فناوری) به بررسی ظرفیتها و پتانسیل بازار فناوری پلاسما در حوزههای مختلف صنعتی میپردازد.

تحقیقات بازار
تحقیقات و شناسایی بازار یکی از اصلیترین نیازها پیش از ورود محصول جدید به بازار هدف میباشد. ورود به بازار هدف نیازمند شناخت صحیح از آن بازار، تعیین مخاطبان محصول، تحلیل رفتار مصرفکننده، شناخت رقبا، تخمین صحیح از میزان کشش و سهم قابل کسب از بازار و سایر پارامترهای تاثیرگذار میباشد. بر همین اساس خدمات مختلفی با توجه به نیاز شرکتها در این بخش مورد حمایت قرار میگیرد.
اخبار مرتبط
بیشتر
مقالات مرتبط
بیشتر
-
راهنمای آشنایی و ورود به بازار سوریه
-
به ممیزی بازاریابی نیاز دارید!
جهان کنونی همچون دهکدهای است، که بازار یکپارچهاش در سرتاسر قارهها گسترش یافته است. در چنین شرایطی آشنایی سنجیده و علمی با بازارهای گوناگون از یک سو و از سوی دیگر شناخت توانمندیها و کاستیهای هر سازمان، شرط بقا و ادامهی حیات سازمانهاست. از این رو هر سازمانی باید از شناخت خود، حرکت را آغاز کرده و در این مسیر به شناخت و درک نیازهای آشکار و ... -
نمونههای موفق و ناموفق در توسعه بازار
برنامهریزی استراتژیک برای توسعهی بازار، سعی در تطبیق فرصتها با منابع شرکت و اهدافش دارد؛ حتی اگر نتواند فرصت توسعهی ناگهانی را ایجاد کند. شرکت سعی در ایجاد مزیت رقابتی جهت افزایش سود یا بقا را در دستور کار خود دارد. امروزه یکی از مهمترین چالشها توجه به جنبههای جذب، ارتباط و حفظ مشتری است. افزایش ظرفیتهای تولید، پیشرفت تکنولوژی، تنوع شدی ... -
اهمیت تحقیقات بازار بینالملل، برای کسب و کارهای جدید
موضوع تحقیقات در مورد بازار بینالملل، قبل از ورود به آن را هرگز نباید دستکم گرفت. بسیاری از کسب و کارهای جدید به دلیل انجام منظم این امر به درک بالایی از بازار رسیدهاند و این موضوع باعث تضمین موفقیت و عمر طولانی حضور آنها در بازار شده است. درک بازار و نگاه واقع بینانه به شرایط موجود، سادهترین راه برای کارآفرینان است تا موقعیت خود را در ب ... -
شانس خود را برای بقا در بازار بیشتر کنید
اگر شما به عنوان یک جوان تحصیل کرده و با دانش، تمایل به کار کردن برای دیگران ندارید و آیندهی خود را در این مسیر موفق نمیبینید، احتمالاً ایدههایی در سر دارید که بتوانید برای خودتان کار کنید و به دنبال راهاندازی یک کسب و کار هستید. انتخاب شما قابل تحسین است اما شما باید جوانب زیادی را در نظر بگیرید تا بتوانید در یکی از سختترین مشاغل دنیا یع ... -
اهمیت تحقیقات بازار و تجزیه و تحلیل رقیب، در هنگام راهاندازی یک کسب و کار
باید موضوع تحقیقات بازار را جدیتر گرفت. اینکه تحقیقات بازار چه تأثیری بر روی دادههای نهایی و توسعه کسبوکار خواهد داشت، نیازمند بدست آوردن یک شناخت کافی از تحقیقات بازار است. -
استراتژی نفوذ در بازار و توسعه بازار
با توجه به موضوعاتی که در مقالات پیشین در خصوص چرخهی شکلگیری، راهاندازی، رشد و توسعه یک کسبوکار عنوان شد، توسعه بازار یکی از مراحل اصلی در چرخهی حیات یک کسبوکار نوپا خواهد بود. بنابراین، در این مقاله سعی داریم تا مفاهیمی در خصوص تفاوتهای نفوذ در بازار و توسعه بازار را بیان کنیم و چالشها و فرصتهای هر کدام را بررسی نماییم. -
تهیه گزارش تحقیقات بازار با عنوان «شناسایی کاربردهای نانو سیلیکا در ایران»
در این گزارش وضعیت مصرف نانوسیلیکا در بازار ایران، تامینکنندههای عمده داخلی و خارجی و همچنین کاربردهای متنوع آن شناسایی و بررسی شده است.