خدمات

پاویون ایران در نمایشگاه مواد غذایی و بسته بندی پاکستان

پاویون شرکت های دانش بنیان با پشتیبانی صندوق حمایت از صنایع پیشرفته در هجدهمین دوره نمایشگاه بین المللی مواد غذایی، نوشیدنی و فناوری های بسته بندی پاکستان برگزاری می شود.

نمایشگاه مواد غذایی و بسته بندی پاکستان

نمایشگاه IFTECH تنها نمایشگاه بین المللی B2B پاکستان است و با اهداف زیر در حوزه مواد غذایی و بسته بندی برگزار می شود:

  1. معرفی کسب و کار
  2. معرفی محصولات
  3. خدمات
  4. راه حل هایی جهت پیشرفت صنعت مواد غذایی

این نمایشگاه از سال 2004 تاکنون یکی از اولویت های تامین کنندگان بین المللی برای ارتباط با صنعت غذای پاکستان است. در سالهای همه گیری کووید19 این نمایشگاه تعطیل شد. ولی با وجود این وقفه، اولین نمایشگاه پس از کووید در سال 2022 با موفقیت برگزار شد. بیش از 70% قرارداد موفق بین مشارکت کنندگان خارجی و مشتریان پاکستانی گواه این ادعاست.

امسال گروه های کالایی زیر در نمایشگاه IFTECH 2023 فعال هستند:

  1. میوه و سبزیجات
  2. طعم دهنده و چاشنی ها
  3. لبنیات و دام
  4. قنادی و تنقلات
  5. نوشیدنی ها
  6. بسته بندی
  7. گوشت و مرغ
  8. هتل، رستوران و کافه
  9. فرآوری مواد غذایی

نمایشگاه IFTECH پاکستان در دوره گذشته

دوره قبلی این نمایشگاه در سال 2022 و با حضور بیش از 200 غرفه دار برگزار شد. 30% از این غرفه داران از تولیدکنندگان پاکستان و70% از دیگر کشورها بودند. این نمایشگاه در فضایی به وسعت 2000مترمربع برگزار شد و بیش از 8000 بازدیدکننده داشت. اغلب این بازدید کنندگان از تصمیم گیرندگان و مدیران بودند. 62% از آن ها را بازدید کنندگان فعال در حوزه غذا، نوشیدنی، نانوایی و رستوران تشکیل می دادند. 15% بازدیدکنندگان نیز از تولیدکنندگان دارو، لوازم بهداشتی و محصولات گیاهی بودند. با این حساب فعالین در این حوزه ها فرصت مناسبی برای معرفی و ارائه آخرین دستاوردها و محصولات خود در این نمایشگاه دارند.

ثبت نام در نمایشگاه مواد غذایی و بسته بندی پاکستان

این رویداد شامل 10 میلیارد ریال تسهیلات به صورت وام است که توسط صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته به شرکت ها اعطا می شود. لازم به ذکر است مرکز تعاملات بین المللی علم و فناوری از برپایی این پاویون حمایت نمی کند و این خبر صرفا جهت اطلاع رسانی منتشر می شود. نمایشگاه در تاریخ 16 تا 18 شهریور ماه سال جاری و در محل مرکز نمایشگاهی لاهور برگزار می شود. متقاضیان می توانند برای ثبت نام با شماره های زیر تماس حاصل نمایند:

02188857027

09901981912