کریدور فناوری تا بازار

خدمات
Search
Close this search box.

فراخوان حضور در پاویون ایران در چین

مرکز تجاری ایران-چین از شرکت های ایرانی جهت حضور در پاویون ایران در نمایشگاه خدمات تجاری چین(CIFTIS 2023) دعوت به عمل می آورد. این نمایشگاه خدمات تجاری چین در تاریخ 11 الی 15 شهریور 1402 (6-2 سپتامبر 2023) شهر پکن برگزار می‌شود.

نمایشگاه تجاری خدمات چین

نمایشگاه تجاری خدمات چین CIFTIS به عنوان یکی از سه پلتفرم بزرگ نمایشگاهی کشور چین شناخته می‌شود و با هدف افزایش کیفی توسعه اقتصادی این کشور و با همکاری وزارت بازرگانی چین و شهرداری پکن، برگزار می‌گردد.
شرکت‌هایی نظیر آمازون، علی بابا، LG، اینتل، بانک‌های چین و پکن و کشورهای ژاپن، استرالیا، سوئیس، کره جنوبی و ایتالیا از جمله کشورها و شرکت‌های بزرگ حاضر در این نمایشگاه می‌باشند. در سال گذشته جمهوری اسلامی ایران نیز در این نمایشگاه حاضر بوده و برخی محصولات و دستاوردهای خود را در قالب پاویون ملی ایران به جهانیان معرفی نمود و به عنوان غرفه برتر نمایشگاه نیز اعلام شد. در این پاویون 96 متری که با مدیریت مرکز تجاری ایران-چین دایر شد، 14 شرکت و هلدینگ بزرگ ایرانی حضور داشتند.

شرکت های حاضر در نمایشگاه خدمات تجاری سال گذشته در چین

شرکت مپنا، شرکت ایمیدرو، شرکت ملی صنایع مس ایران، شرکت صنعتی و معدنی چادرملو، مجتمع فولاد مبارکه، شرکت معدنی و صنعتی گل گهر، شرکت بین المللی مهندسی ایران (IRITEC)، شرکت مهندسی و ساخت تاسیسات دریایی ایران، شرکت مهندسى و ساختمان صنایع نفت (OIEC)، صندوق ضمانت صادرات ایران، بانک ملت، ستاد ویژه توسعه فناوری نانو، کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران و موسسه جهاد استقلال در پاویون حضور داشتند و علاوه بر آنها بیش از 37 شرکت از جمله پتروشیمی بندر امام، نوید ستاره تجارت کیش، امین پدیدار، فناوران نانو مقیاس و … نیز در قالب غرفه‌های مجازی در این نمایشگاه بودند.

ثبت نام و حضور در پاوین نمایشگاه خدمات تجاری چین

در این دوره از نمایشگاه نیز مرکز تجاری ایران-چین (سوژو) به عنوان کارگزار سازمان توسعه و تجارت ایران و شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی ایران، پاویون ایران را در این نمایشگاه برگزار می‌کند.
مهلت ثبت نام جهت حضور در پاویون نمایشگاه خدمات تجاری چین تا 17 تیرماه است. متقاضیان برای حضور در پاویون ایران در این دوره از نمایشگاه و کسب اطلاعات بیشتر با دبیرخانه اجرایی تماس حاصل نمایید:

(خانم رفیع پور) 02163103433 | 09358614422