خدمات

پنج سخنرانی در نشست بازاریابی محصولات نانو

در این نشست، موضوعات ذیل به‌وسیلهٔ پنج نفر از مدیران عامل شرکت‌های با سابقه در حوزه فناوری نانو و سایر حوزه‌های محصولات دانش بنیان ارائه می‌گردد:

• بررسی تجربیات صادرات محصولات دانش بنیان
• بررسی نقش شرکت‌های پخش رسمی و فروشگاه‌های بزرگ در توزیع محصولات نانویی
• بررسی تجربیات استفاده از نمایندگی‌های استانی برای افزایش فروش محصولات نانویی در استان‌ها
• بررسی نقش نظرات مشتریان در‌شناسایی راه‌های افزایش و تثبیت فروش محصولات نانویی

فهرست سخنرانان و موضوعات نشست به شرح زیر است:
 

مهندس محمدرضا
کمپانی سعید -مدیرعامل شرکت الکترونیک برتر و دبیر اتحادیه صادرکنندگان تجهیزات
پزشکی ایران

اتحادیه صادرکنندگان تجهیزات پزشکی ایران با تولید محصولات دانش بنیان بر پایه فناوری‌های نوین، تجربیات ارزشمندی در صادرات این محصولات به کشورهای مختلف جهان دارد. الگوی مشارکتی این اتحادیه و استفاده از تکنیک‌های مربوط به صادرات، موضوع مطرح و مورد بررسی در این سخنرانی خواهد بود.

filereader.php?p1=main_c4ca4238a0b923820

رابرت هاک-
مدیر عامل شرکت اینتر آسیا اینسایت

رابرت هاک با داشتن سابقه مدیریت
چندین شرکت فعال در ژاپن و سنگاپور، تجارب خود را در حوزه صادرات محصولات و
فناوری
های مبتنی بر فناوری
نانو و‌های تک بیان خواهد نمود و زیرساخت‌ها و امکانات موجود برای صادرات این
محصولات در آسیا را معرفی خواهد کرد.

filereader.php?p1=main_c81e728d9d4c2f636
دکتر سهیلا سلحشور
کردستانی-مدیر عامل شرکت کیتوتک

شرکت کیتوتک به عنوان یک شرکت دانش بنیان در حوزه تولید محصولات بهداشتی، در سالهای اخیر با توسعه شبکه نمایندگی‌ها و استفاده از مهارتهای علمی مناسب، به موفقیتهای ارزشمندی در حوزه فروش دست یافته است. دکتر سلحشور کردستانی به عنوان مدیرعامل این شرکت با تبیین تکنیکهای علمی اتخاذ شده، تجارب این شرکت را به اشتراک می‌گذارد.
filereader.php?p1=main_eccbc87e4b5ce2fe2
دکتر آزاد
عمرانی- مدیر عامل شرکت زیست پژوهان خاورمیانه

شرکت زیست پژوهان خاورمیانه در طول مدت فعالیت خود، از نظرات و بازخوردهای
مشتریان به عنوان اهرم پیش برنده فروش شرکت به خوبی استفاده نموده است.
دکتر آزاد عمرانی با تشریح فعالیت‌های انجام شده در راستای جلب و اطلاع از
نظرات مشتریان، نقش این بازخورد‌ها را در توسعه فروش محصولات بیان خواهد
کرد.
filereader.php?p1=main_a87ff679a2f3e71d9
نادر سیروسی-
مشاور مؤسسه خدمات فناوری تا بازار ایرانیان در حوزه بازاریابی

با توجه به اینکه بیش از نیمی از فروش محصولات نانو در حوزه کالاهای عمومی و مصرفی بوده است، نادر سیروسی با داشتن تجربه کاری مفید در شرکت‌های پخش و تولیدی صنایع غذایی و بهداشتی، سعی در بررسی نقش شرکت‌های پخش رسمی و فروشگاه‌های زنجیره‌ای بزرگ در فروش محصولات نانو دارد. در این سخنرانی قوانین و قواعد شرکت‌های پخش رسمی و فروشگاه‌های بزرگ بررسی خواهد شد.
filereader.php?p1=main_e4da3b7fbbce2345d

مجمع بین‌المللی اقتصاد فناوری‌نانو، با هدف آشنایی نیروهای متخصص و علاقه‌مند به مباحث مرتبط با اقتصاد نانو از قبیل ‏تجاری‌سازی، سرمایه‌گذاری، مدیریت ریسک، رسوخ فناوری، ارزش‌گذاری و بازاریابی در حوزه‌های فناوری‌نانو و تبادل تجربیات بین ‏فناوران، سرمایه‌گذاران، متخصصان و فعالان داخلی و خارجی در حوزه‌های فناوری‌نانو در روزهای ۱۰ و ۱۱ مهرماه ۱۳۹۲ برگزار ‏می شود.

در این مجمع متخصصان هر حوزه، چالش‌های اصلی پیش روی فناوری‌نانوی کشور را در ۷ موضوع ذیل به‌صورت پانل‌های تخصصی نیم‌روزه به ‏بحث خواهند گذاشت:

•    سرمایه‌گذاری خطرپذیر در حوزه فناوری‌نانو؛
•    ‏ارزش‌گذاری شرکت‌های نوپای نانو؛
• نشست مشترک شرکت‌های فناوری‌نانو و صندوق‌های سرمایه‌گذاری؛
• فرصت‌ها و چالش‌های ‏به‌کارگیری فناوری‌نانو توسط صنایع موجود؛
• انتقال تجارب شرکت‌های خوش‌نام به شرکت‌های نوپای نانو؛
• بازاریابی محصولات نانو؛
• برندسازی محصولات نانو.
 
علاقمندان جهت حضور در مجمع بین‌المللی اقتصاد فناوری‌نانو به سایت مجمع به آدرس، http://ifne.nano.ir مراجعه یا با شماره تلفن‌های ۶۶۵۶۳۲۷۰ و ۶۶۵۶۳۲۲۴ تماس حاصل نمایند.