سمینار کاربردی فنون بازاریابی و فروش اثر بخش با هدف گیری شرکت های حوزه ی فناوری نانو

در این راستا، کارگاه یک روزه «فنون بازاریابی و فروش اثربخش با هدف گیری شرکت‌های فعال در حوزه فناوری نانو» با همکاری کارگروه بازاریابی و تبلیغات مرکز پژوهش‌های کاربردی دانشکده مدیریت دانشگاه تهران در مورخ ۱۹ شهریور ماه ۱۳۹۴ برگزار خواهد شد. 
این سمینار با هدف ایجاد نگرش بازار محور در حوزه کسب و کارهای مبتنی بر فناوری نانو طراحی گردیده است. مدیران و صاحبان کسب و کارهای مذکور با شرکت در این سمینار با دیدگاه‌های نوین در حوزهٔ شناخت بازار، طراحی راهکارهای مشتری محور و کارآمد بازاریابی و راهکارهایی اثربخش و کم هزینه در بازار آشنا خواهند شد و قادر خواهند بود علاوه بر ترسیم بهتر برنامهٔ بازاریابی، فروش خود را نیز بهبود بخشند. زمان دقیق برنامه‌های این سمینار در جدول زیر همراه با نام اساتید و عناوین مورد بحث آورده شده است.

8:30 الی 10:30

10:30 الی 11

11 الی 13

13 الی 14

14 الی 16

16 الی 16:30

16:30 الی 18:30

دکتر وکیلی

مدرس و مشاور حرفه ای بازاریابی

پذیرایی

دکتر صالحی

مدرس و مشاور حرفه ای بازاریابی و فروش

نهار و نماز

دکتر کردستانی

مدیرعامل شرکت دانش بنیان و موفق کیتوتک در حوزه فناوری نانو

کارآفرین نمونه کشور

عضو هیئت علمی دانشگاه امیرکبیر

پذیرایی

آقای حامد پازوکی

مدرس و مشاور حرفه ای ارتباطات بازاریابی

·  جایگاه بازاریابی در صنعت
نانو

·  فرصت ها و چالش های بازاریابی
نوین

·  استراتژی های ورود به بازار

·  راهکارهای ارتباط با بازار
و مشتریان به هدف ارتقاء فروش

بیان تجارب موفق بازاریابی و فروش شرکت کیتوتک

کارگاه طراحی راهکارهای ارتباط با بازار و مشتریان با هدف ارتقاء فروش 

هزینه حضور در این دوره برای هر نفر 2,000,000 ریال است که مطابق با آیین نامه حمایت از آموزش شرکت‌ها این هزینه برای شرکت‎های دارای تأییدیه نانو مقیاس موسسه خدمات فناوری تا بازار معادل 500,000 ریال خواهد بود.

شرکت‌های دارای تاییدیه نانومقیاس علاقه‌مند، جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره ۶۱۱۱۷۷۵۱ و یا ۰۹۱۲۵۷۲۰۲۷۰ تماس حاصل فرمایید و یا به آدرس اینترنتی زیر مراجعه نمایید.

http: //myevent. ir/utseminars_nano

 همچنین ثبت نام در این دوره به صورت حضوری در محل برگزاری سمینار نیز انجام می‌شود.

زمان برگزاری:
پنجشنبه ۱۹/۶/۹۴ از ساعت ۸: ۳۰ الی ۱۸: ۳۰

محل برگزاری:
دانشکده مدیریت دانشگاه تهران- مرکز پژوهش‌های کاربردی- کارگروه بازاریابی و تبلیغات
تلفن تماس: ۶۱۱۱۷۷۵۱ و ۰۹۱۲۵۷۲۰۲۷۰