با همکاری کریدور خدمات فناوری “چهارمین مجمع اقتصاد فناوری نانو” با محوریت« نوآوری باز» برگزار می شود:

چهارمین مجمع اقتصاد نانو، به صورت تخصصی بر روی موضوع «نوآوری باز» تمرکز دارد و این مجمع در چهارمین سال برگزاری، تلاش خواهد کرد ضمن بررسی مفاهیم مرتبط با نوآوری باز، به بررسی راهکارهای عملیاتی رویکرد شرکت‌ها به همکاری‌های فناورانه برای ارتقای محصولات و یا تولید محصولات جدید مرتبط با فناوری نانو بپردازد. بر اساس مفهوم نوآوری باز، نوآوری تنها منحصر به افراد خاص، موضوعات خاص و محل‌های خاص (بخش‌های تحقیق و توسعه شرکت‌های صنعتی) نیست، بلکه نوآوری در میان تمامی افراد و در تمام مکان‌ها قابل تولید است، در همین راستا، همکاری‌ شرکت‌های مختلف از نظر مشارکت یا انتقال نوآوری و فناوری نیز می‌تواند جلوه مشخصی از فرایند نوآوری باز به شمار رود.
نخستین مجمع بین‌المللی اقتصاد نانو ، در مهر ماه سال ۱۳۹۱، توسط ستاد ویژه توسعه فناوری نانو با هدف آشنایی با آخرین تحولات اقتصادی و مدیریتی در حوزه فناوری نانو برگزار شد و در طی سه دوره برگزاری این مجمع ،آخرین تجربیات و روندهای اقتصادی و مدیریتی فناوری نانو در سطح ایران و جهان مورد بررسی قرار گرفت .سال گذشته ستاد نانو با استفاده از تجربیات سه دوره برگزاری این مجمع، به یک بازنگری اساسی در ساختار، فلسفه و محتوای این مجمع پرداخت و طی جلسات کار‌شناسی با صاحبان صنایع، فناوران، صاحب‌نظران و اساتید دانشگاه چهارمین مجمع اقتصاد نانو با محوریت «نوآوری باز: انتقال دستاوردهای فناورانه از شرکت‌های کوچک به صنایع بزرگ» ، طراحی شد. مخاطبان اصلی این رویداد، عرضه‌کنندگان فناوری (SMEهای تولیدی نانویی)، شرکت‌های متقاضی فناوری (صنایع) ‌ و واسطین انتقال فناوری می‌باشند و این مجمع می‌تواند برای اساتید، دانشجویان و کلیه افرادی که در حوزه‌های مرتبط با فناوری‌های نوین و کاربرد آن‌ها در صنعت علاقمند هستند نیز مفید و جذاب باشد.

ستاد ویژه توسعه فناوری نانو و کریدور خدمات فناوری برگزار کنندگان این همایش هستند و علاقه‌مندان می‌توانند اطلاعات مربوط به این مجمع، مقالات مدیریت فناوری و نوآوری، یادداشت خبرگان، اخبار برگزاری کارگاه‌‌ها و سمینارهای آموزشی مجمع، معرفی سخنرانان کلیدی مجمع و اطلاعات تکمیلی پیرامون چهارمین مجمع اقتصاد فناوری نانو را از طریق ،کانال «چهارمین مجمع اقتصاد فناوری نانو» در نرم‌افزار پیام‌رسان تلگرام و صفحه رسمی این مجمع در شبکه اجتماعی لینکداین دنبال کنند.
گفتنی است ،حضور در جریان اصلی رویداد و برنامه‌های سالن اصلی همایش در هر دو روزبرگزاری برای مدیران شرکت‌های حوزه فناوری نانو که تأییدیه ستاد نانو را اخذ کرده‌اند، رایگان خواهد بود،اما سایر افراد برای حضور در این رویداد باید هزینه ثبت نام را پرداخت نمایند. همچنین به شرکت کنندگان در این مجمع گواهینامه ای با اعتبار ستاد نانو اعطا می شود و حضور در هریک از کارگاه‌های جانبی، نیز گواهینامه جداگانه‌ای خواهد داشت.
آخرین فرصت ثبت نام در چهارمین مجمع اقتصاد فناوری نانو، 15 تیرماه 1395 خواهد بود و علاقه‌مندان برای ثبت نام می توانند به سایت مجمع به آدرس nanoecoforum.ir مراجعه و یا با شماره 63103414 تماس حاصل فرمایند.