پاویون ملی ایران در نمایشگاه SMM آلمان

filereader.php?p1=main_ccaba3de8a5ccd150
بیست و هفتمین نمایشگاه SMM آلمان با محوریت صنایع و فناوری دریایی هم اکنون در شهر هامبورگ آلمان در حال برگزاری است. این نمایشگاه به عنوان یکی از معتبرترین نمایشگاه های حوزه صنایع دریایی در دنیا می‌باشد که به صورت دو سالانه در کشور آلمان برگزار می شود. فضای اختصاص داده شده به این نمایشگاه، نزدیک به 55000 متر مربع است که در آن، بیش از 650 شرکت آلمانی و 1400 شرکت خارجی از حدود 70 کشور دنیا به ارائه‌ی آخرین دستاوردهای خود در حوزه صنایع و فناوری دریایی می‌پردازند.
ستاد توسعه فناوری و صنایع دانش بنیان دریایی با همکاری انجمن مهندسی دریایی اقدام به برگزاری پاویون تخصصی صنایع دریایی جمهوری اسلامی ایران در این نمایشگاه نموده است.
کریدور توسعه صادرات و تبادل فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری طبق آئین نامه های حمایتی خود به منظور توسعه صادرات و توانمندسازی شرکت های دانش بنیان، از برگزاری این پاویون حمایت کرده است. لازم به ذکر است که در این نمایشگاه در سال جاری از حدود 60 کشور دنیا حضور دارند. 
filereader.php?p1=main_fbc726529aea590e1
با توجه به شرایط کنونی کشور ایران در دوران پسا تحریم، استقبال گسترده‌ای از این پاویون صورت گرفته و شرکت‌های خارجی علاقه‌مند به برقراری ارتباط و گسترش همکاری‌های مشترک هستند.
همچنین قابل ذکر است که در طول برگزاری نمایشگاه، هیات اعزامی ایران از شرکت HSVA، انجمن تجهیزات دریایی VDMA و کشتی سازی Pella Sietas بازدید نموده و همچنین جلساتی با مسئولین برگزاری نمایشگاه SMM آلمان و نمایشگاه Europort هلند داشتند که امید است تفاهم نامه‌های همکاری مشترک منعقد گردد.
filereader.php?p1=main_24c7417a0e8049ce0