دورهمی فعالان کسب و کار با موضوع بیان تجارب شکست استارت آپ‌ها (BizGap)

 

همه ما تا الان  به فکر راه‌اندازی یک کسب و کار جدید یا یک استارتاپ هرچند کوچک افتادیم که بتونیم برای خودمون درآمد داشته باشیم
خیلی از استارتاپ‌هارو هم میبینم که الان موفق هستند و تو ذهنمون میگیم چقدر راحت کسب درآمد میکنند، چرا این ایده به فکر من نرسید؟
بعضی‌هامونم الان یه کسب و کار داریم ، یا در یک استارتاپ یا یک شرکت خصوصی کار میکنیم

 

 
اینکه یک استارتاپ شکست بخوره، طبیعیه.

اینکه بیاد رک و پوست کنده از شکستش بگن، شجاعته.

اینکه بلند شن و از این شکست درس بگیرن برای کارهای بعدی، کارآفرینیه.

و اینکه سرمایه‌گذاران در استارتاپ بعدی این کارآفرینان سرمایه‌گذاری کنن، خرمندیه.

 

بعضی‌ها یه مسیرهایی رو در توسعه کسب و کارشون رفتند و در این مسیر کلی انرژی، زمان و سرمایه گذاشتند، ولی به نتیجه نرسیده یا شسکت خوردند، این میتونه دلایل زیادی داشته باشه، مثل مشکل بازاریابی، اشتباه بودن مدل درآمدی، مدیریت ناکارآمد، تخصیص ضعیف منابع و اتمام پول، شکست در رقابت، خوش‌بینی افراطی کارآفرین و شاید مشکلاتی از جنس مالیات، بیمه، حقوقی و ….

ما افراد باهوشی هستیم و باید از تجربیات این افراد نهایت استفادرو بکنیم. معمولا ما مرحله به ثمر رسیدن یک کسب و کار رو میبینم، این باعث میشه خیلی از چالش‌های یک کسب و کار رو نبینیم و بهش توجهی نکنیم.

 

در بیزگپ ما میخوایم بشینیم پای صحبت افرادی که یک کسب و کاری رو تجربه کردند یا الان درگیر اون هستند، با گپ‌های موجود در کسب وکارشون آشنا بشیم و در مورد تجارب و مسائلی که باعث شکست اونها شده گپ بزنیم.

تجربه شکست یا عدم موفقیتتون رو در هر کسب و کار و استارتاپی که دارید برای ما بفرستین، شاید باعث شه خیلیا مسیر اشتباهی که شما رفتید رو تکرار نکنند.

در بیزگپ ما صرفا دنبال تجربه شکست در حوزه IT  نیستیم. هر تجربه‌ای در هر کسب و کاری که به درد بقیه بخوره برای ما ارسال کنید تا با بقیه به اشتراک گزاشته می‌شود.

 

اولین بیزگپ با حضور: امیر حبیب زاده 

بنیانگذار استارتاپ‌های شکست خورده فودز، درشورا، ساپ مدیر فنی ایوند، ایده هاب

 

 

مکان برگزاری: کریدور خدمات فناوری

زمان برگزاری: دوشنبه 15 بهمن ماه، ساعت 16 تا 18

ثبت نام از طریق ایوند:  https://evnd.co/5ihiY

اطلاعات بیشتر از طریق: www.bizgap.ir

63103213