انتصاب سرپرست مرکز شرکت‌ها و موسسات دانش‌بنیان

در همین راستا موسسه خدمات فناوری تا بازار ایرانیان این انتصاب را تبریک می گوید، امید است در سایه تأییدات الهی، در این عرصه خطیر و خدمت به جامعه علمی و اعتلای وطن عزیز اسلامی موفق و سربلند باشند. 

‌‌

 متن حکم انتصاب: 

 

جناب آقای رضا اسدی‌فرد

سلام علیکم

نظر به مراتب تعهد و شایستگی‌های علمی و عملی جنابعالی و تجارب ارزشمندی که در حوزه اموز فناوری و شرکت‌های دانش بنیان از آن برخوردارید، به موجب این حکم به عنوان «سرپرست مرکز شرکت‌ها و موسسات دانش بنیان منصوب می‌شوید.

پیگیری مجدانه وظایف و امور محوله به ویژه اجرای موثر و هدفمند قانون حمایت از شرکت‌ها و موسسات دانش بنیان و تجاری‌سازی نوآوری‌ها و اختراعات، مورد انتظار بوده و بهره‌گیری از ظرفیت‌های این قانون در تسهیل فعالیت شرکت‌های دانش بنیان و خلاق مبتنی بر سیاست‌های کلان علمی و فناوری، با رویکرد افزایش سهم و نقش این شرکت‌ها در اقتصاد کلان کشور مورد تاکید بوده است.

از درگاه خداوند سبحان دوام توفیقات جنابعالی را در پیروی از منویات حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی هم راستا با سیاست‌ها و راهبردهای معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری مسئلت دارم.

همچنین بدینوسیله از زحمات و تلاش‌های خالصانه دکتر محمدصادق خیاطیان یزدی در طول مدت تصدی این مسئولیت صمیمانه قدردانی می‌نمایم.

سورنا ستاری