پخش لایو از نمایشگاه تجهیزات پزشکی توسط پایگاه صادراتی محصولات دانش بنیان در هند

یکشنبه 18 اردیبهشت ماه 1400 مدیر پایگاه صادراتی محصولات دانش بنیان در هند به همراه همکاران این پایگاه، از نمایشگاه India Med Expo بازدید به عمل آورده و صحبت با غرفه های مختلف حاضر در این نمایشگاه را به صورت لایو از پیج اینستا این پایگاه به آدرس iranhend1 پخش خواهند کرد.

India Med Expo بزرگ ترین نمایشگاه و کنفرانس سالانه و تخصصی در حوزه ی صنایع پزشکی، جراحی، بیمارستانی، تشخیص و سایر محصولات بهداشتی در هند طی 15 سال اخیر است. این نمایشگاه که 6-8 می (16-18اردیبهشت) سال جاری برگزار می شود، تمام تولیدکنندگان و فعالان محصولات پزشکی و بهداشتی را گرد هم آورده است.

 

 

سال گذشته 467 برند مختلف پزشکی و بهداشتی در نمایشگاه حضور داشتند و بیش از 6200 بازدیدکننده از غرفه ها بازدید کردند. امسال با توجه به پتانسیل ویژه پس از همه گیری COVID-19 و درخواست تولیدکنندگان و صاحبان صنایع در این حوزه، ظرفیت نمایشگاه بیش از دو برابر شده است.

تولیدکنندگان انواع محصولات جراحی، بیهوشی، بایومدیکال، بانک خون، کاردیولوژی، تشخیص طبی، الکترومدیکال…، تجهیزات ICU/CCU، فیزیوتراپی، تصویربرداری مبلمان و تخت های بیمارستانی و … همچون سال‏های گذشته در نمایشگاه MED EXPO هند حضور خواهند داشت.

خدمات مشاوره ی بازاریابی، فروش، مسائل حقوقی، مالی و … جهت صادرات به کشور هند، با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست‏جمهوری به صورت رایگان به‌وسیله‌ی کریدور صادرات انجام می‏شود. شرکت‏های دانش‏بنیان برای آگاهی و استفاده از این خدمات می توانند به به پایگاه اینترنتی کریدور صادرات به نشانی www.tesc.ir مراجعه و خدمت مورد نیاز خود را در پیشخوان مشاوره صادرات ثبت کنند. همچنین متقاضیان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر برای ورود به بازار کشور هند از خدمات دفتر هند در کریدور فناوری تا بازار استفاده کنند.