استراتژی و توسعه ی کسب و کار، چالش روز شرکت های نوپا

پر درخواست ترین ارجاعات مشاوره کریدور فناوری تا بازار در سال 1400 مربوط به حوزه ی استراتژی و توسعه ی کسب و کار بوده است.  حدود 2000 ساعت مشاوره در قالب 1384 جلسه ی برخط، در این حوزه نشان از ورود شرکت های دانش بنیان در سال گذشته به بازار و تلاش برای دستیابی به جایگاهی رفیع در میان بقیه رقباست.

پیروزی در رقابت تنگاتنگ شرکت ها، همواره مستلزم به کار بستن یک استراتژی هوشمندانه و قدرتمند در حوزه ی کسب و کار آنهاست. امری مهم که شرکت های دانش بنیان به آن پی برده و درصدد رفع آن به بهترین شکل ممکن برآمده اند. مشاوره با افراد باتجربه و حرفه ای، حضور در شبکه ای از مشاوران خبره و استفاده از استراتژی مخصوص هر شرکت می تواند، به عامل اصلی رشد شرکت در شروع کسب و کار باشد.

 

 

به عنوان مثال یک شرکت ممکن است در انتخاب استراتژی جهت توسعه بازار خود، صادرات خدمات یا محصول به مرزهای خارجی و بازارهایی با موقعیت جغرافیایی و پتانسیل های بالقوه ی جدید، بهبود کیفیت محصول، تولید محصول جانبی جدید و… را انتخاب کند. نکته ی مهم، انتخاب استراتژی درست و خاص هر شرکت و فرآیند صحیح عملی شدن این روش هاست که نیازمند حضور افراد باتجربه است.

کریدور فناوری تا بازار با در اختیار داشتن شبکه‌ای از مشاوران و کارگزاران مجرب در حوزه های تخصصی مختلف امکان مشاوره های حرفه ای و موثر را برای شرکت های دانش بنیان ، نانویی و خلاق فراهم کرده است. شرکت های علاقمند می توانند جهت دریافت این خدمات در سایت این موسسه  www.tmsc.ir اقدام به ثبت نام یا با شماره های زیر تماس حاصل نمایند:

021-63103213

021-63103216