بررسی نکات تجارت دانش‌بنیان با هندوستان در گفتگوی زنده

کریدور فناوری تا بازار، گفتگوی زنده فناوری صنعتی با موضوع معرفی پایگاه صادراتی محصولات دانش بنیان و فناورانه به هند برگزار می کند. این برنامه دو مهمان از کریدور فناوری تا بازار و ستاد نانو دارد. آقایان سیدمجتبی قدمگاهی مدیر مرکز فناوری های پیشرفته ایران در هند از کریدور فناوری تا بازار و مهدی رحمانی کارگزار ترویج صنعتی ستاد ویژه توسعه فناوری نانو در این برنامه حضور خواهند داشت.

برنامه ی بررسی نکات تجارت دانش بنیان با هندوستان، روز چهارشنبه ۱۴۰۱/۰۳/۱۸  ساعت ۱۷:۰۰ از صفحات @iran.hend و @indnano.ir همزمان پخش خواهد شد و علاقمندان می توانند سوالات خود در زمینه‌های مالی، تجاری و حقوقی برای صادرات به هند یا واردات از آن کشور را حین برگزاری نشست مطرح و پاسخ کارشناسان را دریافت کنند.

 

 

 

پایگاه هند، یکی از دفاتر صادراتی مستقر در کریدور فناوری تا بازار tmsc.ir و تسهیل گر مسیر توسعه صادرات به هندوستان برای شرکت‌های دانش بنیان و فناور است. این دفتر با همکاری یک شریک قدرتمند هندی که 24سال سابقه‏ی فعالیت رسمی داشته و یکی از 100 حقوق‏دان برتر در هند است، ضمن ارائه خدمات مالی، مشاوره‌ای و کسب و کاری به شرکت‌های دانش بنیان، تلاش می‌کند تا محصولات این شرکت‌ها به بازار بزرگ و رو به رشد هندوستان راه یابد.

انعقاد قرارداد نمایندگی،

ثبت شرکت در هند،

شرکت در نمایشگاه‌های بین‌المللی و داخلی هند،

تهیه مواد و ملزومات،

تحلیل بازار و نیازسنجی،

ثبت اختراع، ثبت محصول و اخذ انواع گواهی‌نامه‌،

ارسال و دریافت نمونه محصول،

و … از خدمات پایگاه صادراتی محصولات دانش بنیان و فناورانه به هند است که متقاضیان می توانند از طریق سایت این مجموعه به آدرس Iranhend.com از این خدمات استفاده کنند.