پنجشنبه 23تیرماه از نمایشگاه Cosmo Tech هندوستان بازدید کنید:

مهندس قدمگاهی مدیر پایگاه هند کریدور فناوری تا بازار فردا پنجشنبه 23تیرماه ساعت 12 به وقت تهران در پنجمین دوره ی نمایشگاه  India Cosmo Techحاضر می شوند و به صورت لایو گزارش جامعی از نمایشگاه ارائه می دهند. از علاقمندان به تجارت محصولات مراقبت پوست، زیبایی و بهداشت دعوت می شود، از طریق لایو پایگاه هند کریدور فناوری تا بازار بیننده ی جدیدترین دستاوردهای کازموتک در بزرگترین نمایشگاه هندوستان در این حوزه باشند.

شرکت های حاضر در این نمایشگاه محصولات خود در زمینه ی لوازم آرایشی، مراقبت های شخصی، لوازم آرایشی، عطریات، صابون و مواد شوینده را در نمایشگاه معرفی می کنند. البته تمام غرفه های این نمایشگاه به محصولات محدود نمی شود،  بلکه کازموتک با گرد هم آوردن 300 شرکت­ تولیدی و خدماتی، آخرین دستاوردها در زمینه های زیر را هم به نمایش می گذارد:

  • مواد اولیه تولید،
  • بسته بندی،
  • تکنولوژی لیبل زنی،
  • ماشین آلات و تجهیزات آزمایشگاهی
  • و راه­حل­هایی در زمینه قوانین نظارتی .

چرا نمایشگاه محصولات زیبایی هندوستان مهم است؟

تغییر سبک زندگی و افزایش آگاهی مردم به پیشرفت صنعت محصولات زیبایی هند کمک شایانی کرده است، به همین دلیل هندوستان در حوزه محصولات زیبایی و مراقبت فردی تبدیل به چهارمین بازار پردرآمد دنیا در سال 2021 شده است و تولیدکنندگان هندی همپای برندهای معتبر جهانی با برندهای جدید و محصولات ارگانیک از فروش بالایی برخوردارند. همچنین هزینه سرانه هند برای زیبایی و مراقبت شخصی هماهنگ با رشد تولید ناخالص داخلی (GDP) هند در حال رشد است و ارزش صنعت محصولات زیبایی و مراقبت فردی (BPC) هندوستان در حدود 8 میلیارد دلار تخمین زده شده است.

چطور وارد بازار کازموتک هندوستان بشویم؟

باتوجه به ارزش بالای صنعت محصولات زیبایی و مراقبت پوست در هندوستان، شرکت های ایرانی در این حوزه می توانند از طریق پایگاه هند iranhend.ir کریدور فناوری تا بازار مشاوره های لازم جهت صادرات محصولات خود را دریافت کنند. خدمات مشاوره ی بازاریابی، فروش، مسائل حقوقی، مالی، گمرکی و … جهت صادرات به کشور هند، با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست‏ جمهوری به صورت رایگان به‌وسیله‌ی کریدور صادرات انجام می‏ شود. شرکت‏ های دانش‏ بنیان برای آگاهی و استفاده از این خدمات می توانند به به پایگاه اینترنتی کریدور صادرات به نشانی www.tesc.ir مراجعه و خدمت مورد نیاز خود را در پیشخوان مشاوره صادرات ثبت کنند. همچنین متقاضیان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر برای ورود به بازار کشور هند از خدمات دفتر هند در کریدور فناوری تا بازار استفاده کنند.