برونئی مشتاق همکاری با بسپار پلیمر شریف

هیئت برونئی بازدید کننده از نمایشگاه ایران نانو 1401 طی جلسه ی B2B با شرکت ایرانی بسپار پلیمر شریف، محصول این شرکت را جالب و از نیازهای این کشور در توسعه ی صنعت غذا و دارو دانست.

بسپار پلیمر شریف فعال در حوزه ی بسته بندی محصولات از باغ تا بازار است و اینک با ورود به کریدور صادراتی، تصمیم به توسعه ی بازار خود در کشور برونئی دارد. محصول شرکت بسپار پلیمر شریف برای طرف برونئی که خود در بخش رستوران، خوراک و میوه فعال است، بسیار جذاب بود. در جلسه ی B2B بین دو طرف که به مدیریت پایگاه هند کریدور فناوری تا بازار در غرفه ی کریدور انجام شد، قرار بر ارسال نمونه ی اولیه برای کشور برونئی و تست محصول بسپار پلیمر شریف در آب و هوای این کشور شد.

برونئی کدام محصول این شرکت نانویی را نیاز دارد؟

محصول موردنظر در این جلسه “پلاستیک های افزایش دهنده ی زمان ماندگاری محصولات تازه کشاورزی” بود که حتی برای محصولات پروتئینی هم قابل استفاده است. تاجر برونئی درصدد استفاده از این محصول در 15 کشور منطقه ای کشور برونئی بود. همچنین فازهای بعدی همکاری در این جلسه تدوین و صحبت هایی پیرامون راه اندازی خط تولید در کشور برونئی  و راه اندازی یک بیزنس جدید انجام شد.

محصول دیگری که به تاجر برونئی معرفی شد پلاستیک های بسته بندی مبتنی بر مواد بایولوژیک بود. پلاستیک های نشاسته ای که خطرات زیست محیطی زباله های پلاستیکی مرسوم را ندارند و در طبیعت قابل هضم و حذف به صورت طبیعی هستند.

شرکت ها چطور به جلسات B2B کریدور فناوری تا بازار راه میابند؟

جلسات B2B کریدور فناوری تا بازار بین شرکت های تولیدکننده ی ایرانی و هیئت های بازدید کننده از کشورهای مختلف در نمایشگاه ادامه دارد. حضور در این جلسات با هماهنگی دفاتر صادارتی کریدور فناوری تا بازار انجام می شود و این جلسات به مدیریت دفاتر صادراتی کریدور انجام می شود. کارشناسان این دفاتر با تجربه و دانش خود، سعی در رقم زدن بهترین توافقات برای شرکت ها دارند. به این ترتیب شرکت ها می توانند با استفاده از این فرصت منحصر به فرد و ارائه محصول خود به تجار کشورهای دیگر، راه توسعه ی بازار خود در بازار بین المللی را به آسانی طی کنند.  

 متقاضیان ارتباط با دفاتر صادراتی کریدور فناوری تا بازار می توانند از طریق شماره تماس زیر اقدام کنند:

021-63103301