برای حضور در نمایشگاه تجهیزات پزشکی چین، ثبت نام کنید!

فراخوان حضور در سیزدهمین نمایشگاه بین المللی پزشکی (شهر  Taizhou)

شهر پزشکی چین (China Medical City)  واقع در Taizhou استان جیانگسو، 12 نمایشگاه پزشکی بین المللی موفق را به ثبت رسانده است. این مجموعه با سالها تلاش تأثیر بسزایی در صنعت داروسازی داشته و به صنعت پزشکی کمک کرده است، همچنین بستری بین المللی برای مبادله و همکاری برای صنعت داروسازی و بهداشت، جذب دستاوردها و مشاغل و تسریع در توسعه صنعت بهداشت پزشکی فراهم کرده است.

نمایشگاه بین المللی پزشکی به عنوان یک پلتفرم معرفی خدمات تجاری و تحولات علمی بین‌المللی پزشکی، فضای مناسبی را برای معرفی محصولات صادراتی در این حوزه ایجاد می‌کند.

پیرو هماهنگی‌های صورت گرفته با مدیریت نمایشگاه، خانه نوآوری و فناوری ایران چین با هدف توسعه صادرات و معرفی محصولات دانش بنیان به عنوان نماینده ایران در دوازدهمین نمایشگاه بین المللی پزشکی حضور خواهد داشت.

زمان برگزاری نمایشگاه و مهلت ثبت نام:

نمایشگاه بین المللی پزشکی چین در تاریخ 30-28 آبان ماه سال جاری در محل کنفرانس و نمایشگاه تجاری شهر پزشکی چین، Taizhou برگزار می شود. مهلت ثبت نام برای حضور در این نمایشگاه تا 12 آبان و هزینه ثبت نام در نمایشگاه برای شرکت‌ها رایگان است.

خدمات خانه نوآوری و فناوری ایران-چین به متقاضیان حضور در نمایشگاه:

همچنین با توجه به محدودیت‌های سفر به کشور چین به دلیل بیماری کرونا، پایگاه صادراتی چین آماده ارائه خدمات زیر در خصوص نمایشگاه بین المللی پزشکی به شرکت‌های دانش‌بنیان است.

  1. نمایش محصولات و کاتالوگ شرکت‌های دانش‌بنیان در غرفه ایران
  2. بازاریابی و فروش محصولات شرکت‌های دانش‌بنیان ایرانی در نمایشگاه
  3. برگزاری نشست‌های مذاکره فنی و تجاری آنلاین با شرکت‌های چینی حاضر در نمایشگاه
  4. انعقاد قرارداد تبادل فناوری، خرید و یا اخذ نمایندگی فروش تولیدکنندگان چینی برای شرکت‌های دانش‌بنیان

نحوه ثبت نام و دریافت فرم های ثبت نام:

اگر متقاضی حضور در این نمایشگاه هستید، فرم‌های پیوست را تکمیل کنید. سپس به همراه کاتالوگ، عکس و فیلم محصول به آدرس ایمیل info@chihc.ir ارسال نمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با دفتر خانه نوآوری و فناوری ایران-چین تماس حاصل نمایید:

۰۹۳۵۸۶۱۴۴۲۲