خدمات

حضور فعال مرکز تجاری ایران-چین در اکسپو 2023

مرکز تجاری ایران-چین با حضور در غرفه کریدور فناوری تا بازار در نمایشگاه IRAN EXPO 2023 برنامه های مختلفی را برای شرکت های صادراتی برگزار کرد.

همایش معرفی فرصت های حضور در نمایشگاه واردات چین:

اولین برنامه ی خانه نوآوری و فناوری ایران-چین برگزاری همایشی با همکاری سازمان توسعه تجارت و … بود. این همایش با هدف معرفی فرصت های حضور در نمایشگاه واردات چین برگزار شد. نمایشگاه واردات چین یکی از بزرگ ترین نمایشگاه های بین المللی در حوزه صادرات است که تمام کشورهای دنیا در آن حاضر می شوند. داخلی چین از این نمایشگاه بازدید می کنند و قراردادهای واردات با شرکت های مدنظر در مورد محصولات موردنیاز خود منعقد می کنند. جهت کسب اطلاعات بیشتر راجع به این همایش اینجا را بخوانید.

جلسات B2B در اکسپو 2023:

این مرکز میزبان 30 تاجر از چین بود. این تجار از حوزه های مختلف صنعتی برای بازدید از دستاوردهای شرکت های صادراتی ایران، سفر کرده بودند. برای هریک از این تجار متناسب با حوزه فعالیت و علاقمندی شان، جلسات B2B با شرکت های ایرانی تدارک دیده شده بود. این جلسات در تاریخ 18 اردیبهشت ماه (روز دوم نمایشگاه ایران اکسپو2023) در محل سالن IHIT نمایشگاه بین المللی برگزار شد. جهت اطلاع از جزئیات جلسات B2B اینجا را بخوانید.

کانتر خانه نوآوری و فناوری ایران-چین:

همچنین کانتر مرکز تجاری ایران-چین در غرفه کریدور فناوری تا بازار با استقبال خوب بازدیدکنندگان و شرکت های حاضر مواجه شد. اغلب شرکت ها علاقمند به آشنایی با خدمات و تسهیلات خانه نوآوری ایران در چین برای صادرات بودند. از همین طریق تعاملات سازنده ای بین اعضای دفتر چین و شرکت ها در طول روزهای نمایشگاه برقرار شد. بیش از 150 شرکت با دریافت اطلاعات تماس در لیست تعاملات بعدی و استفاده از خدمات خانه نوآوری ایران در چین قرار گرفتند.

کارگاه Ecomerce در اکسپو 2023:

ظهور ابزار جدید مبتنی بر هوش مصنوعی در عصر ارتباطات شرکت ها را ناگزیر به استفاده از خدمات تجارت الکترونیک کرده است. از این رو خانه نوآوری و فناوری ایران در چین با هوشمندی، موضوع تجارت الکترونیک را برای کارگاه آموزشی خود در نمایشگاه توانمندی های صادراتی برگزید.

ورکشاپ Ecomerce  در تاریخ 20 اردیبهشت ماه (روز چهارم نمایشگاه) برای شرکت های صادراتی توسط خانه نوآوری و فناوری ایران-چین برگزار شد. در این کارگاه شرکت ها با روش های تجارت الکترونیک و فروش آنلاین آشنا شدند. با توجه به محدودیت های روزافزون در سفرهای بین المللی مثل افزایش قیمت ارز و … یادگیری تجارت الکترونیک برای شرکت ها حیاتی است.