خدمات

تامین تجهیزات و مواد اولیه موردنیاز شرکت های دانش بنیان از طریق کریدور صادرات

تامین مواد اولیه و تجهیزات خاص برای ساخت و تولید محصولات دانش بنیان همواره یکی از دغدغه های مهم شرکت های دانش بنیان بوده است. تمام شرکت ها اعم از آنهایی که به تازگی وارد بازار شده و در حال ورود به عرصه تولید هستند و چه شرکت هایی که سالهاست در حال تولیدند، برای خرید تجهیزات و مواد اولیه محصولات خود با چالش هایی مواجه اند.

این چالش ها هم از جنس پیدا کردن بهترین محصول با بالاترین کیفیت و کمترین قیمت است و هم به مشکلات نقل و انتقالات ارز مرتبط می شود. از این رو کریدور صادرات معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، طی پروژه ای اقدام به تسهیل این امور برای شرکت ها کرده است. در برنامه ی موسوم به “تامین” شرکت ها می توانند تجهیز یا محصول مورد نظر خود را با تمام جزئیات به کریدورصادرات اعلام کنند.

تجهیزات و مواد مذکور شامل تمام مواردی است که در داخل کشور تولید نمی شوند و صنعتگران و تولیدکنندگان برای تهیه ی آن ها باید به دیگر کشورها و بازار بین الملل مراجعه کنند. در پروژه ی تامین، بهترین محصول در کمترین زمان و پایین ترین قیمت به دست صنعتگر خواهد رسید. رشد تولید، تسهیل تولید، کاهش قیمت تمام شده و بالا رفتن کیفیت محصولات از اهداف پروژه تامین است.

نحوه ثبت درخواست تامین تجهیزات و مواد اولیه

متقاضیان استفاده از خدمت تامین تجهیزات و مواد اولیه می توانند با مراجعه به کریدور صادرات، درخواست خود را ثبت کنند. ثبت درخواست در تمام حوزه های صنعتی امکان پذیر است و پس از ثبت درخواست، کارشناسان کریدور صادرات بقیه امور را پیگیری می نمایند. لینک ثبت درخواست تامین تجهیزات و کالا در کریدور صادرات:

https://tesc.ir/service/83/1