فراخوان شرکت در مسابقه جهانی فناوری و کارآفرینی چین (پکن)

رقابت جهانی فناوری و کارآفرینی Global Entrepreneurship Competition 2023 برای همکاری با:

شرکت‌های سرمایه گذار بین‌المللی،

شرکت‌های نوآور و کارآفرین،

رسانه‌ها،

دانشگاه‌ها

و سایر موسسات تحقیقاتی

طراحی شده است. هدف از برگزاری این مسابقه ایجاد اکوسیستم کارآفرینی و بهبود مستمر آن و همچنین ایجاد انگیزه برای کارآفرینان است. این مسابقه در جستجوی پروژه‌های نوآورانه با کیفیت بالا در سراسر جهان و کمک به پیشرفت سریع آنها در کشور چین است.

تفاهم نامه همکاری ایران و چین در این مسابقه:

براساس تفاهم‌نامه همکاری مشترک خانه نوآوری و فناوری ایران چین با مدیریت برگزار کننده این رقابت، مقدمات حضور پروژه‌های منتخب در این مسابقه فراهم شده است. به این وسیله از تمامی شرکت‌های دانش‌بنیان، مجموعه‌های تحقیقاتی و دانشجویان که طرح‌ها و پروژه‌های فناورانه در حوزه‌های زیر داشته باشند جهت حضور در این مسابقه دعوت می‌شود:

AI/VR/Fintech

Medical Health

New Generation IT

High-End Equipment

Cultural Innovation

Agricultural Technology/Food Tech

New Energy/Material/Energy Saving/ Environmental Protection

جوایز مسابقه:

جوایز نقدی (یوان) برای 140 پروژه برگزیده پیش بینی شده است. علاوه بر جوایز نقدی این مسابقه می‌تواند بستر تعامل خوبی بین سرمایه گذاران و شرکت‌های چینی با شرکت کنندگان ایجاد کند.

ثبت نام در مسابقه:

متقاضیان شرکت در مسابقه می توانند مدارک زیر را جهت ثبت نام به خانه نوآوری و فناوری ایران چین مستقر در کریدور فناوری تا بازار ارسال کنند:

  1. پر کردن فرم ثبت نام (فایل پیوست)
  2. ارسال پاورپوینت یا فایل پی دی اف (pitch deck)

مهلت ثبت نام در این مسابقه تا 10 فرودین 1402 ( 30 مارچ 2023) است. جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر با شماره 09358614422 (خانم رفیع پور) تماس حاصل نمایید.