کریدور فناوری تا بازار

خدمات
Search
Close this search box.

پاویون شرکت های دانش بنیان در نمایشگاه CIIE چین

مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری از حضور شرکت‌های دانش‌بنیان در پاویون نمایشگاه بین‌المللی واردات چینCIIE2023 حمایت می کند.

کشور چین با بیشترین جمعیت جهان، دومین اقتصاد بزرگ و دومین وارد کننده و مصرف کننده بزرگ در جهان است. نمایشگاه واردات چین در سال 2018 توسط رئیس جمهور این کشور پایه گذاری شد و هر سال با شعار آزادسازی تجارت جهانی میزبان دولتمردان و تجار از سراسر جهان است. نمایشگاه CIIE 2023  در روزهای 14-19 آبان ماه سال جاری در شانگهای چین برگزار می شود.

مرکز تعاملات بین المللی علم و فناوری اقدام به برگزاری پاویون شرکت های دانش بنیان در این نمایشگاه نموده است. پیش از این، مرکز تجاری ایران-چین دو همایش معرفی فرصت های حضور در نمایشگاه CIIE برگزار کرده بود که اخبار آن را از اینجا می توانید بخوانید.

نحوه ثبت نام در پایون شرکت های دانش بنیان نمایشگاه واردات چین CIIE:

شرکت های متقاضی حضور در پایون شرکت های دانش بنیان نمایشگاه CIIE می توانند به سایت کریدور صادرات به آدرس زیر مراجعه کنند:

https://tesc.ir/service/8/1

برای ثبت نام مسیر زیر را دنبال کنید:

ورود به سامانه کریدور توسعه صادرات و تبادل فناوری > انتخاب پاویون شرکت های دانش بنیان در نمایشگاه واردات CIIE در کشور چین > انتخاب ثبت خدمت > ورود به عنوان شرکت و وارد کردن نام کاربری و رمز عبور > تکمیل اطلاعات درخواستی > ارسال و ثبت نهایی درخواست.

ظرفیت ثبت نام محدود و مهلت ثبت نام تا 7 تیر 1402 است.

همچنین می توانید جهت مشاوره و یا پرسش سوالات خود در خصوص این نمایشگاه با شماره مرکز تجاری ایران-چین مستقر در کریدور فناوری تا بازار تماس حاصل نمایید:

۰۲۱۶۳۱۰۳۳۱۵

۰۹۱۷۸۵۱۳۵۶۴