اولین کارگاه بسته جامع آموزشی «صادرکننده برتر» برگزار شد

برگزاری اولین کارگاه بسته جامع آموزشی صادرکننده برتر

 

 

کریدور خدمات فناوری در راستای برگزاری مجموعه کارگاه‌های بسته جامع آموزشی «صادرکننده برتر» چهارشنبه  9 مرداد ماه اولین کارگاه این بسته را برگزار کرد.  

 در این کارگاه آموزشی 22 نفر از فعالان حوزه صادرات شرکت ها حضور داشتند و مهندس مجید عقلایی مشاور کریدور خدمات فناوری، اصول تحقیقات بازار بین المللی را تدریس کردند.

تشریح اصول و تکنیک‌های انجام تحقیقات بازار بین الملل در جهت کسب شناختی کامل‌تر و عمیق‌تر نسبت به وضعیت بازار محصولات، از اهداف برگزاری این کارگاه بود. علاوه بر آن درباره فرآیند تحقیقات بازار ، مسیرها و روش های تحقیقات بازار در سطح بین الملل نیز مباحثی مطرح شد.

 

انتخاب بازار های هدف صادراتی برای دولت و شرکت‌ها، منابع اطلاعاتی مورد نیاز برای تحقیقات بازار، مطالعه بازار با ابزارهای آنلاین و مطالعات بازار میدانی در بازارهای هدف از عناوین مطرح شده در این کارگاه بود.

 

 

همچنین مهندس عقلایی درباره استراتژی های ورود به بازارهای صادراتی، استراتژی های توسعه صادرات، تدوین برنامه بازاریابی، تعیین بازار هدف و استراتژی بازاریابی و همچنین تدوین طرح کسب و کار صادراتی مطالبی مطرح نمودند. 

 

گزارش تصویری کارگاه:

 

 

بسته جامع آموزشی «صادرکننده برتر» شامل 12 کارگاه آموزشی با موضوعات مختلف در زمینه صادرات می باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام در  بقیه کارگاه‌ها میتوانید از طریق لینک زیر اقدام نمایید.