“راه اندازی پیشخوان مشاوره ” فنی در حوزه دارو و فرآورده های پیشرفته حوزه تشخیص و درمان”

 

 

 

“راه اندازی پیشخوان مشاوره ” فنی در حوزه دارو و فرآورده های پیشرفته حوزه تشخیص و درمان”

افزایش دائمی سن امید به زندگی به عنوان مهمترین شاخص توسعه یافتگی جوامع در امر سلامت بیانگر توجه روزافزون مردم دنیا به مقوله سلامت و طبیعتا بازار رو به رشد صنایع وابسته به آن از جمله داروسازی است. شرکت های فعال در حوزه دارو برای عقب نماندن از این موج توسعه ناگزیر به پویایی و تحقیق و توسعه همیشگی اند.
در این مسیر شرکت ها در زمینه مدیریت فنی و توسعه محصولات خود دچار ابهامات متعددی می شوند و برای پیشبرد اهدافشان بدنبال راه حل مناسب، سریع و کم هزینه هستند. کمک گرفتن از مشاوران حرفه ای یکی از این راه حل هاست…

این مشاوران با استفاده از بینش و مهارتی که در تجزیه و تحلیل مشکلات و ارائه روش ها و راهکارها دارند می توانند موجب رشد و افزایش توانمندی شرکت ها در عرصه های مختلف گردند.

ازاین رو، مرکز شرکت ها و مؤسسات دانش بنیان با هدف توانمندسازی شرکت ها اقدام به ارائه خدمات مشاوره فنی در حوزه “دارو و فرآورده های پیشرفته حوزه تشخیص و درمان” نموده است.

 

بر این اساس مشاوره در زمینه های زیر به شرکت‌های متقاضی ارائه می گردد.
1-بازاریابی
2-صنعتی سازی و بهینه سازی محصولات دارویی
3- اخذ تاییدیه ها و مجوزهای نهایی از مراجع مربوطه (مشاوره فنی جهت انجام آزمون ها و تست های فنی مورد نیاز، تدوین و تکمیل فایل های فنی و CTD، نحوه نگارش SOP و تدوین)
4- صادرات اقلام دارویی
5- انتخاب صحیح سنتز مواد اولیه و جانبی و مواد مورد استفاده در فرمولاسیون
6-کارآزمایی های بالینی و حیوانی
۷. آزمون های مورد نیاز محصولات حوزه مهندسی بافت و سلول

 

مشاوره در سرفصل های بالا به کمک مشاوران خبره و متخصصان همکارِ مرکز شرکت ها و مؤسسات دانش بنیان ارائه می شود. استفاده از این خدمت برای تمامی شرکت های دانش بنیان به صورت رایگان بوده و برای دریافت خدمات مشاوره فنی می توانند به سامانه bizservices.ir مراجعه کرده و درخواست خود را ذیل عنوان “پیشخوان مشاوره توسعه فنی محصولات در حوزه دارو و فرآورده های پیشرفته حوزه تشخیص و درمان ” ثبت کنند.”