ایران آنلاین، مرکز نشست های تجاری مجازی بین شرکت های دانش بنیان ایران و چین

شرکت های ایرانی در نشست های تجاری “ایران آنلاین“، شرکای چینی خود را پیدا می کنند و پس از دریافت گواهینامه های معتبر، در این کشور نمایندگی تاسیس می کنند.

خانه نوآوری و فناوری ایران-چین innotechexport.ir در سال 1400 جهت معرفی شرکت های ایرانی به مشتریان چینی و ایجاد روابط معتبر و پایدار میان این شرکت ها اقدام به برگزاری نشست های تجاری “ایران آنلاین” کرده است. این نشست ها علاوه بر معرفی شرکت های ایرانی، منجر به فروش کالا به شرکت های چینی و اعطای نمایندگی شده است.

در نشست فصل بهار 1400 شرکت های متعدد فناوری نانو ازجمله: لوتوس، پیام آوران فناوری نانو فردانگر، توانا، کرانگین، فناوران نانو مقیاس، رنگین نانو ساختار، شریف سولار، آرکا و پوشش‌های نانوساختار به معرفی توانمندی ها و محصولات خود پرداختند.

همچنین یک نشست در حوزه پلیمر، مواد پیشرفته و رنگ با همکاری مرکز بین‌المللی تجاری‌سازی فناوری Dongguan چین و یک نشست به میزبانی مرکز همکاری و تبادل علم و فناوری بین المللی جیانگسو و مرکز فناوری‌های پیشرفته ایرانچین در پاییز 1400 توسط ایران آنلاین برگزار شد.

 

خانه نوآوری و فناوری ایرانچین پس از دریافت اطلاعات شرکت ایرانی و هماهنگی و دعوت از شریک چینی، به برگزاری نشست آنلاین می پردازد که طی آن ترجمه و ارائه به زبان چینی، تهیه ویدئو ارائه، ترجمه همزمان در بخش مذاکرات عمومی و … انجام می شود.

خانه نوآوری و فناوری ایرانچین، پایگاه صادراتی کریدور فناوری تا بازار ایرانیان است که جهت تسهیل مسیر صادرات دانش بنیان به چین، به شرکت های دانش بنیان، نانویی و خلاق ایرانی، خدمات مختلف صادراتی، بانکی و ارزی، گمرکی، حقوقی، مشاوره ای، بازاریابی، فروش و … ارائه می دهد.