ارائه خدمات مشاوره تخصصی کریدور فناوری تا بازار در سازمان پژوهش های صنعتی ایران

سازمان پژوهش های علمی و صنعتی ایران irost.org با همکاری شبکه ی مشاوران کریدور فناوری تا بازار اقدام به برگزاری رویداد مشاوره می کند. این رویداد که با ارائه ی خدمات مشاوره در زمینه های توسعه ی بازار، طراحی صنعتی و گمرک خواهد بود، فردا 11خرداد 1401 در مرکز خدمات کسب و کار پارک برپا می شود.

آقای مهندس علی سیف از شبکه ی مشاوران کریدور فناوری تا بازار در این رویداد به ارائه ی مشاوره در حوزه ی توسعه ی بازار به متقاضیان می پردازند. همچنین آقای محمدسینا گویلی کارشناس ارشد طراحی صنعتی و مدیر استودیو ایکاس در حوزه ه ی طراحی صنعتی به علاقمندان مشاوره خواهند داد.

سرکار خانم ذاکری کارشناس امور گمرکی شبکه ی مشاوران کریدور فناوری تا بازار هستند و در حوزه ی مسائل گمرکی به سوالات شرکت کنندگان پاسخ می دهند و به توضیح در مورد حل مسائل و مشکلات خواهند پرداخت.

متقاضیان شرکت در این رویداد یک روزه ی مشاوره، می توانند با انتخاب یکی از بازه های زمانی:

ساعت 9 تا 9:45

ساعت 9:45 تا 10:30

ساعت 10:30 تا 11:15

ساعت 11:15 تا 12

ساعت 12 تا 12:45

جهت ثبت نام از طرق شمار های زیر اقدام کنند:

واتس آپ 09123590312

تلفن 57416573

لازم به ذکر است مهلت ارائه درخواست ها ساعت ۱۵ روز سه شنبه ۱۰ خرداد است.

کریدور فناوری تا بازار علاوه بر این سه حوزه، در حوزه های تخصصی دیگر مثل تحقیقات بازار، اخذ گواهینامه ها و استانداردها، منابع انسانی و نظام وظیفه، تامین مالی و طرح تجاری، حقوق کسب و کار و … هم خدمات مشاوره به شرکت های دانش بنیان، نانوی، خلاق و آزاد ارائه می کند. علاقمندان می توانند جهت دریافت این خدمات متنوع به سایت کریدور فناوری تا بازار به آدرس  tmsc.ir مراجعه و ثبت درخواست نمایند.