خانه نوآوری و فناوری، سکوی فروش و صادرات محصولات دانش‌بنیان به کشور چین

خانه ی نوآوری و فناوری ایرانچین مستقر در کریدور فناوری تا بازار، 8 عنوان خدمت مهم در سال 1400 به شرکت های دانش بنیان ارائه داده است. این خدمات و حمایت ها از گام های اول ورود به بازار تجارت بین الملل شروع و تا معرفی محصول به بازار هدف ادامه میابد.

هر شرکت دانش بنیان جهت ورود به بازار جهانی نیازمند بررسی بازار هدف در کشور مقصد، آشنایی با قوانین تجاری-گمرکی و دریافت حمایت و مشوق های مالی و مشاوره ای است. کریدور فناوری تا بازار، توسط خانه ی نوآوری و فناوری ایرانچین خدمات حمایتی زیر را به شرکت های دانش بنیان در سال 1400 ارائه نموده است:

o       برگزاری نشست های مجازی ایران آنلاین بین شرکت های ایرانی و چینی،

o       حضور در رویداد های مجازی چین و معرفی پتانسیل شرکت های ایرانی،

o       کمک به شرکت های ایرانی جهت شرکت در مسابقات علمی کشور چین،

o       شرکت در نمایشگاه علم و فناوری جیانگسو کشور چین،

o       نماینده شرکت  جهت حضور در بزرگترین نمایشگاه واردات کشور چین CIIE و نمایشگاه های دیگر

و در نهایت انعقاد قرارداد و تفاهم نامه همکاری تولید، اموزش و فروش  بین شرکت های ایرانی و چینی و صادرات محصول  

 

 

خانه نوآوری و فناوری ایرانچین با عنوان پایگاه صادراتی کریدور فناوری تا بازار از سال ۱۳۹۴ با هدف توسعه صادرات محصولات دانش‌بنیان به کشور چین و همچنین توسعه همکاری های مشترک علمی و فناوری بین این دو کشور فعالیت خود را آغاز نموده و خدمات توسعه صادرات محصولات دانش بنیان را در قالب ۵ برند تخصصی به شرکت های دانش بنیان ارائه می‌دهد.

مرکز نانو ایران چین، اولین مرکز تخصصی ایرانی در پارک صنعتی سوژو (Suzhou Industrial Park ) است که در سال 1394 تاسیس شد. پس از سفر جناب آقای دکتر ستاری معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری به کشور چین و بازدید از پارک صنعتی سوژو مقرر گردید خدمات توسعه صادرات به تمامی شرکت های دانش‌بنیان در تمام حوزه ها توسط این مرکز ارائه گردد.

متقاضیان دریافت خدمات صادراتی به کشور چین می توانند از طریق وبسایت خانه نوآوری و فناوری ایران چین به آدرس innotechexport.ir و تماس با شماره ی 09358614422 درخواست خود را ثبت نمایند.