پاویون شرکت های دانش بنیان در نمایشگاه کشاورزی ایران

در هفتمین نمایشگاه جامع کشاورزی ایران، پاویون اختصاصی برای شرکت های دانش بنیان برگزار می شود. هدف از این نمایشگاه رفع نیاز و چالش های حوزه ی کشاورزی توسط شرکت ها و استارتاپ ها است.

نمایشگاه جامع بین المللی کشاورزی ایران با نام Iran Agri Show 2023 با محوریت سامانه های نوین آبیاری در موضوعات زیر برگزار می شود:

  1. ماشین آلات
  2. نهاده ها
  3. کشت های گلخانه ای

این نمایشگاه از 19 تا 22 دی ماه 1401 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برپا می شود. صندوق نوآوری و شکوفایی از شرکت های دانش بنیان فعال در حوزه کشاورزی برای حضور در پاویون اختصاصی نمایشگاه حمایت می کند. این حمایت 80% از هزینه ها جهت حضور در نمایشگاه را پوشش می دهد. این شرکت ها در پاویون اختصاصی به نمایش آخرین دستاوردها و محصولات خود در حوزه ی کشاورزی می پردازند.

برپایی پاویون شرکت های دانش بنیان در نمایشگاه های داخلی، یکی از خدمات صندوق نوآوری و شکوفایی است. این پاویون ها مسیر توسعه ی بازار شرکت ها را تسهیل می کند. حمایت 80% صندوق از شرکت ها، حضور در پاویون ها را به فرصتی عالی برای معرفی و ارائه ی محصولات شرکت ها تبدیل کرده است. عموما بازدید مسئولان و هیئت های تجاری داخلی و خارجی به همراه برگزاری جلسات B2B و مذاکره با شرکت های بزرگ، از نقاط عطف حضور در پاویون ها برای شرکت هاست.

شرکت های دانش بنیان متقاضی حضور در این پاویون می توانند تا 25 آذرماه با مراجعه به سامانه غزال به آدرس زیر:

https://ghazal.inif.ir/

و پیش از تکمیل ظرفیت، ثبت نام نمایند. همچنین متقاضیان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر، با شماره های زیر تماس حاصل نمایند:

  021-63103315

021-63103316

0917-8513564