پاویون شرکت های دانش بنیان در شهر هوشمند هند

کریدور توسعه صادرات و تبادل فناوری با حمایت مرکز تعاملات بین المللی علم و فناوری و صندوق نوآوری و شکوفایی پاویون شرکت های دانش بنیان در نمایشگاه شهر هوشمند هندوستان را برگزار می کند. از کلیه شرکت های دانش بنیان فعال در این حوزه دعوت می شود، جهت حضور در این پاویون ثبت نام نمایند. لازم به ذکر است ظرفیت حضور در پاویون هند محدود است.

نمایشگاه شهر هوشمند هند

هشتمین دوره نمایشگاه شهر هوشمند هند در تاریخ 7تا9 فروردین ماه سال 1402 (2-29 مارس 2023) برگزار می شود. سازمان ترویج تجارت هند ITPO از برگزار کنندگان این نمایشگاه بزرگ است. نمایشگاه شهر هوشمند هند در هشتمین دوره ی خود روی فناوری های روز دنیا در حوزه های اصلی توسعه شهری یعنی:

  1. ساخت و ساز در هند
  2. هند تمیز
  3. هوشمندسازی انرژی در هند
  4. حمل و نقل در هند
  5. آب هند

متمرکز شده است. از زمان شروع فعالیت این نمایشگاه در هند، یعنی از سال 2015 میلادی تاکنون، smart cities India expo به بزرگترین نمایشگاه در این زمینه و در آسیا تبدیل شده است. شبکه سازی بین فعالان این حوزه و دستیابی به رویکردهای عملی و تضمینی جهت حل مسائل شهری از مهمترین اهداف این نمایشگاه است.

نحوه ثبت نام

اگر شما در حوزه های مرتبط با نمایشگاه شهر هوشمند هند فعال هستید، می توانید جهت شرکت در پاویون شرکت های دانش بنیان ایران، تا تاریخ 21بهمن ماه 1401 نسبت به ثبت نام اقدام نمایید. ثبت نام از طریق سایت کریدور صادرات به آدرس زیر انجام می شود:

www.tesc.ir/service/8/1

برای ثبت نام مسیر زیر را طی کنید:

ورود به سایت tesc.ir – وارد کردن نام کاربری و رمز عبور – ثبت درخواست خدمت – حضور در پاویون ملی ایران در نمایشگاه‌های خارجی – انتخاب خدمت  – پاویون شرکت های دانش بنیان در نمایشگاه شهر هوشمند کشور هندوستان – انتخاب موضوع خدمت – تکمیل اطلاعات و ثبت نهایی

چهار روز پس از ثبت نام در سامانه ی کریدور صادرات می توانید از نتایج بررسی شرکت ها مطلع شوید. پس از اعلام شرکت های منتخب، مراحل دریافت مدارک و اعزام شرکت ها به کشور هند توسط کارشناسان کریدور صادرات انجام می شود. همچنین سوالات شما از طریق شماره تماس های زیر توسط کریدور صادرات و دفتر ایران در هند پاسخ داده می شود:

021-63103315

021-63103361

09944360117

09354368522