فراخوان شرکت در نخستین جشنواره کارآفرینی پل

علی زواشکیانی دبیر این جشنواره با اعلام شش رشته ICTو IT، طراحی و تولید، پزشکی و بیوتکنولوژی، متالوژی و نانوتکنولوژی و موارد دیگر (هنر مدیریت و…) از صاحبان ایده، نخبگان و دانشجویان سراسر کشور دعوت کرد با ارسال یک فیلم یک دقیق‌های به زبان انگلیسی در این جشنواره شرکت کنند. این جشنواره توسط انجمن بین المللی مدیران ایرانی (i-aim) و با همکاری گستردهٔ فعالان و خبرگان عرصهٔ کارآفرینی برگزار خواهد شد.
 
دبیر نخستین جشواره پل گفت: تمام کسانی که ایده های نوآورانهای در رشتههای مورد نظر جشنواره را دارند می‌توانند از امروز تا ۳۰ بهمن‌ماه ۱۳۹۳ طرح های خود را در سایت جشنواره http://i-aim.org/ibridge بارگذاری کنند. آثار تا ۲۰ اسفندماه جاری توسط منتخبی از کارآفرینان صاحب نام و متخصصان عرصه های مختلف تکنولوژی ارزیابی شده و نفرات بر‌تر انتخاب می‌شوند.
 
به گفته وی حداقل۱۰ طرح برگزیده اول هزینه کامل شرکت در همایش آیبریج ۲۰۱۵ شامل بلیت رفت و برگشت، اقامت، ثبت نام در همایش و معرفی‌نامه به سفارت آلمان را دریافت می‌کنند. همچنین به بیش از ۱۰۰ طرح برگزیده بعدی نیز کمک هزینه حضور در همایش آیبریج شامل بلیت رفت و برگشت، ثبت نام در همایش ومعرفی به سفارت آلمان اعطا می‌شود.

به گفته زواشکیانی داشتن یک موضوع جدید و خلاقانه (حتی در حد ایده و یا مراحل اولیه اجرا در یک استارتاپ)، ارایه مناسب و حرف‌های و رعایت اصول ارایه، بیان مناسب به زبان انگلیسی و زمانبندی از جمله ملاک های انتخاب آثار بر‌تر است.
رویداد iBRIDGES خرداد ماه امسال برای دومین سال متوالی و طی سه روز در برلین برگزار می‌شود و گروهی از مشهور‌ترین صاحبان کسب وکارهای نو و سرمایه‌گذاران ریسک‌پذیر و مدیران ارشد شرکت‌ها از کشورهای ایران، آلمان و آمریکا در آن به سخنرانی و تبادل نظر می‌پردازند.

سال گذشته این رویداد تحت عنوان BRIDGE در دانشگاه برکلی آمریکا برگزار شد که مورد استقبال گسترده کارآفرینان ایرانی و آمریکایی قرار گرفت.

علاقه‌مندان برای شرکت در جشنواره پل و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت http://i-aim.org/ibridge مراجعه کنند.
علی زواشکیانی دبیر این جشنواره با اعلام شش رشته ICT و IT، طراحی و تولید، پزشکی و بیوتکنولوژی، متالوژی و نانوتکنولوژی و موارد دیگر (هنر مدیریت و…) از صاحبان ایده، نخبگان و دانشجویان سراسر کشور دعوت کرد با ارسال یک فیلم یک دقیق‌های به زبان انگلیسی در این جشنواره شرکت کنند.
 
این جشنواره توسط انجمن بین المللی مدیران ایرانی (i-aim) و با همکاری گستردهٔ فعالان و خبرگان عرصهٔ کارآفرینی برگزار خواهد شد.
 
دبیر نخستین جشواره پل گفت: تمام کسانی که ایدههای نوآورانهای در رشتههای مورد نظر جشنواره را دارند می‌توانند از امروز تا ۳۰ بهمن‌ماه ۱۳۹۳ طرح های خود را در سایت جشنواره http://i-aim.org/ibridge بارگذاری کنند. آثار تا ۲۰ اسفندماه جاری توسط منتخبی از کارآفرینان صاحب‌نام و متخصصان عرصه‌های مختلف تکنولوژی ارزیابی شده و نفرات بر‌تر انتخاب می‌شوند.
 
به گفته وی حداقل۱۰ طرح برگزیده اول هزینه کامل شرکت در همایش آیبریج ۲۰۱۵ شامل بلیت رفت و برگشت، اقامت، ثبت نام در همایش و معرفی نامه به سفارت آلمان را دریافت می‌کنند. همچنین به بیش از ۱۰۰ طرح برگزیده بعدی نیز کمک هزینه حضور در همایش آیبریج شامل بلیت رفت و برگشت، ثبت نام در همایش ومعرفی به سفارت آلمان اعطا می‌شود.

به گفته زواشکیانی داشتن یک موضوع جدید و خلاقانه (حتی در حد ایده و یا مراحل اولیه اجرا در یک استارتاپ)، ارایه مناسب و حرفهای و رعایت اصول ارایه، بیان مناسب به زبان انگلیسی و زمانبندی از جمله ملاکهای انتخاب آثار بر‌تر است.
رویداد iBRIDGES خرداد ماه امسال برای دومین سال متوالی و طی سه روز در برلین برگزار می‌شود و گروهی از مشهور‌ترین صاحبان کسب وکارهای نو و سرمایهگذاران ریسکپذیر و مدیران ارشد شرکت‌ها از کشورهای ایران، آلمان و آمریکا در آن به سخنرانی و تبادل نظر می‌پردازند.  سال گذشته این رویداد تحت عنوان BRIDGE در دانشگاه برکلی آمریکا برگزار شد که مورد استقبال گسترده کارآفرینان ایرانی و آمریکایی قرار گرفت.

علاقمندان برای شرکت در جشنواره پل و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت http://i-aim.org/ibridge مراجعه کنند.