کتابچه ی معرفی محصولات صادراتی پایگاه چین کریدور فناوری تا بازار

اولین نسخه از کتابچه محصولات صادراتی پایگاه چین کریدور فناوری تا بازار، با هدف معرفی فناوری‌ها و محصولات دانش‌بنیان ایرانی در بازار چین منتشر شد. این کتابچه شامل معرفی محصولات صادراتی خانه نوآوری و فناوری ایران چین است.

پایگاه صادراتی چین از این کتابچه در نشست‌های ایران-آنلاین، همایش‌ها و فعالیت‌های بازاریابی خود در چین استفاده می کند، انتشار این کتابچه فرصت بسیار مناسبی برای شرکت‌های ایرانی خواهد بود تا  محصولات و فناوری‌های خود را به مشتریان، شرکت‌ها و مجموعه‌های سرمایه‌گذار چینی معرفی نمایند. نسخه اول این کتاب تاکنون به بیش از 1000 مرکز مختلف شامل پارتنرهای تخصصی هر حوزه، پارک‌های صنعتی، مراکز مرتبط با آکادمی علوم چین، گروه‌های پلتفرم‌های آنلاین و… ارسال شده است.

 

 

تاکنون محصولات و دستاوردهای  38 شرکت ایرانی در این کتابچه معرفی شده که این محصولات مربوط به 8 حوزه زیر می­باشد که با ورود محصولات و شرکت­های جدید، به مرور زمان کامل تر خواهد شد:

1.      فناوری نانو،

2.      تجهیزات پزشکی و دارو و گیاهان دارویی، 

3.      فناوری اطلاعات IT،

4.      هوش مصنوعی AI،

5.      ماشین آلات صنعتی،

6.      تجهیزات آزمایشگاهی،

7.      تصفیه آب و فاضلاب،

8.      رنگ و پوشش

شرکت‌های متقاضی صادرات به چین می‌توانند درخواست خود مبنی بر درج محصولات در این کتابچه را از طریق خانه نوآوری و فناوری ایران چین innotechexport.ir پیگیری کنند.