همکاری مشترک کریدور فناوری تا بازار و پارک علم و فناوری استان کرمانشاه

کریدور فناوری تا بازار و پارک علم و فناوری کرمانشاه ، تفاهم نامه ی همکاری با موضوع ایجاد بستر همکاری و هم افزایی در زیست بوم فناوری غرب کشور امضا کردند.  این تفاهم نامه بین دکتر عماد احمدوند، مدیر کریدور فناوری تا بازار و دکتر سیامک آزادی رئیس پارک علم و فناوری کرمانشاه امضا شد.

یکی از اساسی‌ترین بخش‌های اقتصاد مقاومتی، رشد و پرورش شرکت‌های دانش بنیان است و اولین گام جهت رونق اقتصاد دانش بنیان، ایجاد فرهنگ منسجم و عمیق آن در گفتمان علمی کشور است. از این رو یکی از اهداف تفاهم نامه ی همکاری بین کریدور فناوری تا بازار و پارک علم و فناوری کرمانشاه تقویت و توسعه ی فرهنگ دانش بنیان است.

ارائه خدمات با کیفیت و اثربخش جهت توسعه بازار صادراتی محصولات شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور، کمک به شکل‌گیری، رشد، و اجرای برنامه کسب‌وکارهای‌نوپا و دانش بنیان و هدایت و حمایت از کسب‌وکارهای‌نوپا و کارآفرینان در راستای نیازهای صنعت، از دیگر اهداف این تفاهم نامه ی همکاری است.

 

 

براساس این تفاهم نامه، کریدور فناوری تا بازار با استفاده از ظرفیت شبکه ی مشاوران و کارگزاران خود، خدمات تخصصی به شرکت‌های دانش بنیان و واحدهای فناور ارائه می‌دهد و به آن‌ها جهت ارتقاء آمادگی صادراتی با استفاده از ظرفیت «کریدور توسعه صادرات و تبادل فناوری» و « باشگاه صادرات دانش بنیان» کمک خواهد کرد. همکاری در اجرا و برگزاری رویدادهای مورد نیاز پارک از دیگر مفاد این تفاهم نامه است.