برگزاری 5360 جلسه مشاوره رایگان برای شرکت های دانش بنیان، خلاق و نانویی در سال 1400

سال گذشته 5360 درخواست مشاوره رایگان در سامانه های استانی و سایت کریدور فناوری تا بازار ثبت شده و شرکت های مختلف خدمات مشاوره در بیش از 20 حوزه ی مختلف دریافت کرده اند. طی این دوره ی یک ساله، استراتژی و توسعه کسب و کار، بازاریابی و فروش و امور مالیاتی سه حوزه ی پرمخاطب دریافت مشاوره های رایگان بوده اند. هریک از شرکت های متقاضی با دریافت این مشاوره ها به حل مسائل و چالش های مجموعه ی خود پرداخته اند و گام های بلندی به سوی اهداف خود برداشته اند.

 

تعیین استراتژی جهت توسعه کسب و کار، بازاریابی قوی و فروش بالا، حل مشکلات حقوقی و مالیاتی و … مستلزم استفاده از یک تیم مشاوره ی قوی است. همواره دریافت مشاوره های تخصصی و حرفه ای از یک مرجع مورد وثوق و اطمینان، کسب و کارهای  نوپا و حتی قدیمی را رونق بیشتری می بخشد. هزینه های دریافت این مشاوره ها ممکن است دغدغه ی صاحبان کسب و کار باشد ولی امروز دریافت مشاوره های رایگان از مراکز معتبر این نگرانی را نیز رفع کرده است.

شبکه ی بزرگ مشاوران کریدور فناوری تا بازار با ارائه ی خدمات در حوزه های استراتژی و توسعه کسب و کار، بازاریابی و فروش، مالیات، بیمه، بازاریابی دیجیتال، حقوق کسب و کار، تحقیقات بازار، مدیریت ساختار سازمان و… در کنار شرکت های دانش بنیان، نانویی و خلاق است. متقاضیان می توانند جهت دریافت این خدمات رایگان از طریق سایت www.tmsc.ir درخواست خود را ثبت کنند یا با شماره های زیر تماس حاصل نمایند:

021-63103213

021-63103216