حمایت از ثبت علامت تجاری در موسسه خدمات فناوری تا بازار
بهگزارش روابط عمومی موسسه، طی این حمایت و بر اساس معیارهای ارزیابی، ۵۰ درصد از هزینههای شرکتهای دانشبنیان حوزه نانو بهمنظور ثبت علامت تجاری در داخل توسط موسسه خدمات فناوری تا بازار پرداخت میشود. بنابر این گزارش، آییننامه مربوطه، تحت عنوان «آییننامه حمایت از ثبت علامت تجاری» در راستای اجرای برنامههای سند تکمیلی سوم راهبرد […]
هدف گذاری یک میلیارد دلاری برای صادرات محصولات با فناوری بالا
به گزارش پایگاه اطلاعرسانی سازمان توسعه تجارت ایران، حمید صافدل در آیین تجلیل از صنعتگران، معدنکاران و اصناف نمونه استان بوشهر با اشاره به ظرفیتهای ایران در عرصه صنعت و معدن اظهار کرد: ایران اسلامی به مجهزترین آزمایشگاههای مطالعاتی در بخش معدن مجهز است ضمن اینکه در تولید سیمان نیز جز هفت هشت کشور برتر […]
برگزاری کارگاه آموزشی«بازاریابی و برند» و «آیین نگارش و تنظیم قراردادهای تجاری»
بهگزارش روابط عمومی این موسسه، درکارگاه آموزشی «بازاریابی و برند» طی روز چهارشنبه ۳۱ خرداد، سرفصلهایی نظیر «تکنینکهای بازاریابی و تحقیقات بازار»، «استراتژی و برنامه بازاریابی»، «ویژگیهای بازار محصولات نانویی» و «مفاهیم و کاربردهای برندینگ» برای مدیران و کارشناسان شرکتهای دانشبنیان حوزه نانو ارائه شد. بنابر این گزارش، در «تکنیکهای بازاریابی و تحقیقات بازار» که […]
ارائه مشاوره مالیاتی به شرکتهای دانشبنیان نانویی از سال ۹۱
به گفته احمد طالبیان، مسئول امور کارگزاران خدمات توسعه فناوری مؤسسه خدمات فناوری تا بازار، در حال حاضر در کشور، برای شرکتهای دانشبنیان تسهیلات مالیاتی متنوعی در نظر گرفته شده است که متاسفانه اکثر شرکتهای مخاطب، با این تسهیلات آشنایی چندانی ندارند. بر همین اساس، از ابتدای سال ۹۱ مؤسسه خدمات فناوری تا بازار […]
بیمه تکمیلی کارکنان شرکتهای دانش بنیان حوزه نانو
به گزارش روابط عمومی موسسه ، برای کمک به تکمیل پوشش بیمهای کارکنان شرکتهای دانشبنیان حوزه نانو، خدمات بیمه تکمیلی از طریق کارگزار موسسه خدمات فناوری تا بازار ارائه میشود. طبق این گزارش، «شرکت بیمه آرارات یاریگر» بهعنوان کارگزار موسسه، مسئول جمعآوری اطلاعات پرسنل متقاضی شرکتها، دریافت حق بیمه از متقاضیان، واریز به بیمه و […]
ارائه الگوی تبدیل علم به ثروت در کارگاه آموزشی «فناوری تا بازار»
بگفته مهندس قاسم جعفری مسئول امور فناوران و شرکتهای دانش بنیان موسسه خدمات فناوری تا بازار، تشریح نقش و اهمیت تجاریسازی و جایگاه دانشگاه در این خصوص و ارائه رویکردهای جدید برای کمک به تجاری سازی، از جمله اهداف برگزاری این کارگاه را تشکیل میدادند. محورهای مورد بررسی در کارگاه آموزشی فناوری تا بازار عبارتند […]