تقویم نمایشگاهی 1402 منتشر شد!

توسعه بازار بین الملل یکی از مهم ترین مسیرهای رشد و پیشرفت شرکت هاست. شرکت ها پس از توانمند شدن جهت صادرات، نیاز به حضور در نمایشگاه های بین المللی و معرفی محصول خود دارند. از این رو مرکز تعاملات بین المللی علم و فناوری در راستای حمایت از توسعه صادرات شرکت های دانش بنیان اقدامات زیر را برای استفاده ی حداکثری از پتانسیل نمایشگاه های بین المللی ارائه می دهد:

  1. برگزاری پاویون بین المللی در مهم ترین نمایشگاه های دنیا
  2. اعزام و برگزاری جلسات B2B برای شرکت های دانش بنیان
  3. پذیرش هیئت تجاری در نمایشگاه های تخصصی ایران
  4. حمایت از حضور مستقل در نمایشگاه های بین المللی

تاکنون بیش از 400 شرکت در پاویون های بین المللی که توسط مرکز تعاملات در نمایشگاه های بزرگ دنیا برپا شده است، حضور داشته اند و توانسته اند محصولات خود را به نمایش بگذارند. امسال نیز پاویون های ملی ایران در 16 نمایشگاه و 7 حوزه تخصصی زیر برگزار می شود:

  • نفت و گاز و پتروشیمی
  • مواد پیشرفته و صنایع وابسته
  • ماشین آلات و تجهیزات پیشرفته
  • کشاورزی و صنایع غذایی
  • عمومی
  • ساختمان
  • دارو تجهیزات پزشکی

همچنین اعزام های سال 1402 شامل 24 نمایشگاه در 15 حوزه تخصصی می شود. این اعزام ها در حاشیه برگزاری نمایشگاه های تخصصی و همراه با برگزاری نشست های تخصصی B2B برای شرکت های دانش بنیان، خلاق و فناور می باشد.

در برنامه سال 1402 ، هیئت های تجاری همزمان با برگزاری نمایشگاه های تخصصی در محل نمایشگاه بین المللی تهران توسط شرکت های دانش بنیان و کارگزاران پذیرش می شوند. هیئت های تجاری پس از حضور در نمایشگاه ها ملزم به برگزاری جلسات B2B با شرکت های دانش بنیان متقاضی هستند و به این ترتیب شرکت ها می توانند محصولات خود را به تجار دیگر کشورها معرفی کنند. در تقویم نمایشگاهی سال جاری، شانزده برنامه ی پذیرش هیئت تجاری تعیین شده است.

برنامه ی برگزاری پاویون ها و نمایشگاه های سال 1402 را می توانید از اینجا دانلود کنید. جهت کسب اطلاعات بیشتر با کریدور صادرات در تماس باشید.

02163103315

www.tesc.ir