کریدور فناوری تا بازار در فن بازار 1402

کریدور فناوری تا بازار با حضور در نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار اقدام به معرفی خدمات تجاری سازی و توانمندسازی به شرکت ها حاضر در این رویداد نمود.

نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار

بیست و چهارمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار در تاریخ 20 تا 22 آذرماه 1402 در مصلی امام خمینی (ره) برگزار شد. این نمایشگاه که همزمان با فرا رسیدن هفته پژوهش برگزار می شود میزبان آخرین دستاوردهای محققان، پژوهشگران و فناوران است.

نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار، با اهداف زیر برگزار می شود:

  1. افزایش اثربخشی زیست بوم نوآوری و فناوری در توسعه اقتصاد ملی
  2. ارائه تازه ترین دستاوردهای پژوهشی، فناورانه و نوآورانه حوزه پژوهش و فناوری،
  3. بررسی چالش های فراوری حوزه های مرتبط با پژوهش  و شناخت نیازهای پژوهشی و فناوری،
  4. آشنایی سازمان ها و نهادهای گوناگون و بخش های مختلف صنعتی کشور با توان داخلی در حوزه های پژوهش و فناوری و نوآوری،
  5. کمک به رفع نیازهای کشور توسط ظرفیت‌های علمی و تخصصی داخلی کشور،
  6. بهبود قدرت رقابت،
  7. ایجاد ارتباط بین مراکز علمی و فناوری،
  8. تجاری سازی فناوری

محصولات نانو در پزشکی، نانوپلیمرها، محصولات نانونساجی، نانوکاتالیست ها، نانو بتن، نانوحسگرها و محصولات نانو در سلامت از جمله دستاوردهای شرکت های حاضر در 24امین نمایشگاه فن بازار بود.

این نمایشگاه با حضور روح الله دهقانی فیروزآبادی معاون علمی رئیس جمهوری و محمد علی زلفی گل وزیر علوم تحقیقات و فناوری افتتاح شد و امروز 22 آذرماه به کار خود پایان داد.

کریدور فناوری تا بازار در نمایشگاه

کریدور فناوری تا بازار با هدف تسهیل روند تجاری سازی شرکت ها با حضور در این نمایشگاه اقدام به تبیین خدمات تجاری سازی خود برای شرکت ها نمود. کریدور فناوری تا بازار با ارائه 52 عنوان مشاوره و 16 عنوان خدمت تجاری سازی به شرکت ها نقش مهمی در توسعه کسب و کار شرکت ها دارد. خدمات این مرکز با حمایت های معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان به شرکت های دانش بنیان اعطا می شود. جهت اطلاع از این خدمات و عناوین مشاوره می توانید به آدرس زیر مراجعه کنید:

کریدور فناوری تا بازار روز 22 آذرماه در نمایشگاه فن بازار حاضر و اقدام به معرفی خدمات تجاری سازی و توانمندسازی به پارک های علم و فناوری استان ها نمودند. جلسات قوی و مفیدی در همین راستا برگزار شد و پارک های علم و فناوری یزد، اردبیل، کردستان و … استقبال خوبی از این جلسات داشتند. گزارش تصویری این جلسات را در ادامه مشاهده می کنید:

در ادامه مذاکراتی برای برگزاری جلسات معرفی خدمات برای شرکت ها با این مراکز انجام شد که اخبار آن در ماه های آتی از طریق همین سایت اطلاع رسانی می شود.