اینفوگرافیک | صنعت نمایشگاهی در فرصت پسا برجام

تاریخ : 1396/05/05

تعداد بازدید : 227

0 امتیاز از 0 رای

نمایشگاه‌ها از مهم‌ترین و مؤثرترین ابزارهای بازاریابی در دنیای امروز تجارت محسوب می‌شوند. ویژگی اصلی یک نمایشگاه متمرکز کردن فعالیت‌های اقتصادی در یک محدوده‌ی خاص بوده، به‌ طوری‌ که عرضه‌کنندگان کالا و خدمات یا افرادی که علاقه‌مند به انتخاب کالا هستند، می‌توانند از این تمرکز حداکثر بهره را ببرند.

نمایشگاه‌ها از مهم‌ترین و مؤثرترین ابزارهای بازاریابی در دنیای امروز تجارت محسوب می‌شوند. ویژگی اصلی یک نمایشگاه متمرکز کردن فعالیت‌های اقتصادی در یک محدوده‌ی خاص بوده، به‌ طوری‌ که عرضه‌کنندگان کالا و خدمات یا افرادی که علاقه‌مند به انتخاب کالا هستند، می‌توانند از این تمرکز حداکثر بهره را ببرند. در اینفوگرافیک زیر به بررسی صنعت نمایشگاهی در فرصت پسا برجام می‌پردازیم:

filereader.php?p1=main_d645920e395fedad7

filereader.php?p1=main_3416a75f4cea91095

filereader.php?p1=main_a1d0c6e83f027327d
جهت مطالعه‌ی مقاله‌ی اینفوگرافیک فوق به مقاله‌ی «صنعت نمایشگاهی در فرصت پسا برجام» مراجعه فرمایید.
نظر شما